2012-08-19

12 months

Rok za nami.
Wczoraj minąl rok jak jestem z Misiem <3.Cały dlugi rok był zabawny,burzliwy byly lepsze i gorsze dni jak w kazdym związku.Nigdy byl nie zamieniłam tego czasu spedzonego z Kubą.W ciągu roku bardzo duzo sie pozmieniało.Na lepsze ? Nie wszystko ale jest duzo wiecej lepszych rzeczy.W styczniu dostałysmy malutką kuleczke wazyłam ok 1,3 kg. Moja Nina ma juz prawie rok.Bardzo dobrze ktos powiedział,ze pies jest najlepszym przyjacielem czlowieka. W maju wkoncu dostałam upragniony aparat-.Dzieki niemu mam mnóstwo zdjęc ,które moge teraz wstawiac na bloga.


kochanie <3


Nina ;)




Kilka zdjęć znad morza,spódniczke upolowałam za polowe ceny w tally weijl ;)!





33 komentarze:

  1. turkusowa spódniczka jest świetna :) gratuluję roczku, i życzę Wam 1oo lat!, obserwujemy?
    jaki masz aparat? świetne zdjęcia robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzOO;)

      pewnie,ze obserwujemy ;]

      canon eos 1100D

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :) ja już dodałam :)

      Usuń
  2. iii dużo dużo więcej życzę tych lat i jeszcze więcej miłości ! :) Mi z moim we wrześniu 5 rok się zaczyna :P a gdyby licząc od początku to już w maju się zaczeło :P

    zapraszam do mnie aniaaaneczkaa.blogspot.com

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) ooo to bardzo dlugo rowniez zycze duzo milosci i wytralosci ;)

      pewnie xd!

      Usuń
  3. Bluzka w panterkę bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wytrwałości :) śliczna ta Twoja kuleczka i śliczna Ty!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęścia, szczęścia i mnóstwo miłości ! :) dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najpierw pomyślałam że chodzi o dziecko:D a tu taka śliczna psiunia..ja mam same duże:( też chcę takiego malusiego pieseczka!!<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) bardzo polecam rase shih tzu ;)

      Usuń
  7. Wytrwałości ;*
    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , gratuluję i jeszcze wielu lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zawsze mowilam 'wrocicie ' :D:D


    ilona;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pogratulowac ! I oby tak dalej :) A zdjęcia urocze. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oby tak dalej, wytrwalosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo szczęścia na następne lata :D Śliczna spódniczka :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo jak słodko ! szczęscia ; )

    zapraszam: myrockinrobin.blogspot.com ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :)
    stu kolejnych życzę!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jasne, że obserwujemy:)
    jest bardzo fajna i porządna ta torebka:) mam ją od marca i nosze prawie wszędzie:)
    jedyna wada, to że ćwieki z dołu odpadają trzeba ich troszkę pilnować:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna na nia poluja i strasznie mi sie podoba ;)
      cwieki sa mega dodatkiem ale niestety bedzie trzeba o nie dbac ;)

      rowniez obserwuje ;)

      Usuń
  16. gratuluję roku :) ahh kiedy to było :D
    jasne, możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz koniecznie ! :)

    *Jasne ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna mgiełka w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i życzę dalszej wytrwałości :)
    nie uznaję obserwacji za obserwację jeżeli blog Ci się podoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szczęścia ♥
    pewnie, że możemy obserwować, ja już :D

    OdpowiedzUsuń