2012-08-22

jeans

Przez ta pogode nie chce mi sie nic robic,strasznie duszno jest;o U was tak samo ?
Zrobiłam kilka zdj zeby wam pokazac prezent na urodziny od mojego chlopaka.Sa to perfumy,ktore od dawna mi sie bardzo podobaly-bruno banani różowe.Uwielbiam ten zapach.Dzisiaj wkoncu doszła paczka od etorebka.Bardzo spodobala mi sie torebka Mizensa Aida i musiałam ja miec.Zrobiłam juz nawet outfit z nia.
















koszula-reserved
spodnie-sh
baleriny-chinczyk
torebka-mizensa aida<etorebka>
bransoletki-biedronka,pepko
pierscionek-orsay

44 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i obserwuję (moge liczyc na to samo ??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te perfumy uwielbiam je <3333

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam tą torebkę w ich sklepie firmowym w Krakowie , ale kupiłam sobie inną
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :) ja już obserwuję :*

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyglądasz! ;)
    pierścionek <3

    zapraszam na mój nowy blog http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie, torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torba :) ślicznie wyglądasz ! Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :) Obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :) cudowna torebka :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. aida jest świetna :P

    ja już obserwuję, więc zapraszzam ponownie do siebie i zachęcam do zaobserwowania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz :) podoba mi się!
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw, cudowna torebka! :)

    Kochana, GIVEAWAY na moim blogu! Zapraszam serdecznie, do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo fajnie ! Koszula, torebeczka i futerko - cud <3 Z chęcią możemy obserwowac. Właśnie się dodałam i czekam na to samo:)) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne baleriny od chińczyka :) koszula też spoko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, torebka przecudna<3
    Pewnie że obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  18. no jasne, z przyjemnoscia, dodaj mnie i napisz i zaraz sie odwdziecze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy pierścionek :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo uwielbiam robić prezenty mojemu ukochanemuu:)
    Super wybór te perfumy. Ty wyglądasz prześlicznie:*
    Buziak:* Pati
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna torebka!U mnie niestety zapowiada sie deszczowy weekend:/

    OdpowiedzUsuń
  22. super torba :D masz piekne wlosy :D
    jasne, juz obserwuje:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś czy obserwujemy ;) to oczywiście,że tak ;) Teraz czekam na Twoją kolej! ;)
    Pięknie wyglądasz. Ukradłabym Ci torebkę,hah <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię Ode a l'amour z Yves Rocher, jednak wciąż poszukuję swojego idealnego zapachu :). Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. torebkaa. <3

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam tę perfumkę!! skończyły mi się ale znowu zamierzam kupić:)

    Otagowałam Cię!<3
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie ! mam identyczną torbę <3 i jest cudowna!

    youneedfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też używam tych perfum, genialny zapach ! :)
    oczywiście, że obserwujemy ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń