23 września 2012

i love emu

Za oknami coraz chłodniej, dlatego do dzisiejszego outfit wybrałam ciemne rurki, pudrowy sweterek i emu-.Sweterek ostatnia znalazłam w sh  i jestem z niego mega zadowolona ;) Zamówiłam byty drugie, dzięki za pomoc ;*

szykuje się konkurs  w tym tygodniu,
wszystko zależy od lekcji... 

kocham chipsy a te w szczególności ! ;]









 sweter- marks & spencer <sh>
spodnie-tally weijl
emu-sklep sportowy <ugg>
sowa-allegro


ktoś zainteresowany ?
Noszone jeden sezon,rozm37,5
cena 100zl można sie licytować ! ;)


77 komentarzy

  1. świetnie wyglądasz:) uwielbiam kominy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja ;) emu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jaki gruby szal, a jaki ciepły! idealny! :D
    Ja obserwuję od dawana a ty?;>
    zapraszam http://leblogdesaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Idealny na jesienne dni :).
    Oczywiście, że obserwujemy :). Ja już, teraz ty !.

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam kominy ! ten Twój jest cudowny ;)

    obserwujemy :) ja już dodałam


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja! 150 procent mojego gustu ; ) coś czuję, że czułabym się w niej idealnie ; D zazdroszczę sweterka ; )

    pozdrowienia,
    zapraszam
    notalwaysdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się sweter i szal ;)
    emu oryginalne ?
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie orginalne kosztują ok 800zl a za swoje dałam 100zl ale i tak ma na nie gwarancje ;)

      Usuń
  8. dziekuje za mila wizyte:)
    oczywiscie, ze obserwuje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię kominy, za to chipsy jem dosłownie 3-4 razy w roku ;-)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już od dłuższego czasu obserwuję, kolej na cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestawik : > fajne emu .
    mam taki komin :D haha
    a te nike są świetne, mam takie białe z czarnym znaczkiem , są super wygodne ; )

    oczywiście że obserwujemy ; ) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie mów o tym zimnie, też muszę się zaopatrzyć w emu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taką samą sówkę :)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw idealny na taką pogodę ;P
    a sweterek jest genialny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz;p
    "bamboszki" są mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zrobiłaś mi smaka na chipsy;p;p;p
    świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny naszyjnik :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. hejka ;)
    jasne ze mozemy obserwowac ;))) ja juz dodalam do obserwowanych , więc zapraszam tez do siebie :p
    i mam prosbe jesli nie bierzesz udzilu w konkursie to wszystkie inne komentarze zostaw w jakiejkolwiek innej notce ;P bo w konkursowej publikuje tylko konkursowe komy :))))
    Pozdrowki i buzeixy :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I've got an identical necklace!Love this outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post !!!!

    Kiss
    ✿✿ http://melle-lunettes.blogspot.fr ✿✿

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wygladasz:) bede tutaj zagladac;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek jest świetny, wyglądasz w nim bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki choć nie jest to moja najlepsza fota ;d

    Emu nigdy nie miałam ale fajne są ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw !
    Podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmm, ja jakoś się nigdy chyba do emu nie przekonam...

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny look, sliczne masz te emu :3

    OdpowiedzUsuń
  28. ale z Ciebie przesłodki Kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  29. uggi i emu ponad wszystko!
    dodaję do obserwowanych. c:

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki :)

    emu są super, są drogie ale pewnie warto wydać trochę pieniędzy na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję za odwiedziny:)
    dodałam do obserwowanych:*

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę sobie kupić nowe eskimoski ;dd

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing outfit!!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. super komin, muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz prześlicznie! ;)

    http://blueanyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczy outfit ;) buty podobają się ludziom albo nie, ja je kocham <3 wygodne i ciepłe :P pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear!
    I love so much you're blog, follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back ;) ;)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny, luźny set, na zimny dzień. emu są cudowne, kocham je i juz nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bronię się rękami i nogami przed takimi butami jak na razie ;d nie mogę się pogodzić z tym, że skończyło się lato i nadal chodzę lekko ubrana

    OdpowiedzUsuń
  40. <33

    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne buciki ;) zapraszam do siebie i pozdrawiam ;)) gdziesamojekredki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. mam identyczną sowe, piekna jest;)) dzięki za komentarz!<3
    pewnie, że obserwujemy:))
    zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz! :)
    Zazdroszczę że kupiłaś go w sh, ja nigdy nic fajnego nie mogę tam znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Emu to chyba najwygodniejsze buty na zimę jakie mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. emu to jedyne buty w których nie marzną mi palce. Mogłabym je nosić o każdej porze roku .. No może oprócz lata ;)Obserwujemy. Zapraszamy do nas może Ci się spodoba i też będziesz śledzić nasze poczynania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna stylizacja! love emu <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny zestaw. A UGG świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  48. mój ulubiony outfit na chłodne jesienne dni! najwygodniejszy z możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Swietny look na chlodne dni:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zmieniłaś wygląd bloga czy mi sie zdaje?:)
    stylizacja nice.
    buty mam podobne i uwielbiam<3

    http://couleurs-delame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Kochana, miło że odwiedziłaś mój blog i dziękuje za miły komentarz :*
    Urocza i zapewne wygodna stylizacja bardzo podoba mi sie zachowana dziewczęcość :* Może obserwujemy ?

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Your outfit is great! I love this casual style! your scraf, your sweater and your shoes are stunning!! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajny, casualowy outfit. bardzo takie lubię ;)

    pozdrawiam i zapraszam Cię również na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz fajny styl :) A ten szal..jejku cieplutko i przyjemnie mi na samą myśl o nim :)
    Jak najbardziej bserwuję Twojego bloga i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  55. kominy sa rewelacyjne dodaje teg czegos kazdej stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń

TOP