27 września 2012

second hand

Cześć kochanie;)Jak wam mijają pierwsze tygodnie w szkole? Ja jestem przerażona kochanym językiem niemieckim z którego nic nie rozumiem i matematyka<3 Druga klasa w ogólniaku to już jest wyższa szkoła jazdy...Trzeba się zabrać bo to ostatni rok niemieckiego na szczęście!

Bardzo się ciesze z łupów w sh,Kupiłam 3 pary spodni z czego 2 pary to tregginsy i jedne legginsy;) Można kupić świetne rzeczy za grosze! Ja się nie wstydzę tego ,ze kupuje czasami w tzn'lumpach' a wy ?Zapomniałam o legginsach w kwiaty ,które kupiłam na szafa.pl ;)

Przypominam o konkursie na najlepszy nagłówek !










81 komentarzy

  1. w takim razie ja już obserwuję i czekam na Ciebie ;-)
    też nienawidzę niemieckiego - to wgl. jakieś wykrzywianie buzi a nie język :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z wielką chęcią :) super leginsy w kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poluję na takie w kwiatki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziękuję :) chętnie dodam Cię do obserwowanych :) Mam bardzo podobne leginsy granatowe z Lidla, po domu w nich chodzę bo się szybko rozciągają niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. haha , takich jak te 1 szukałam wszędzie, a tu na sh można znaleźć. ja też uwielbiam robić zakupy w sh, bo można za niedużą kasę kupić pełno ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie swietne skarby znalazlas! Ja tez uwielbiam sh, ale te w Polsce, bo we francuskich przewaznie ceny sa astronomiczne. Jak jestem w kraju to zawsze lece na dzikie zakupy :D

    Dodaje do obserwowanych, a i w konkursie chyba wezme udzial ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka :)
    dzięki za odwiedziny ;))))
    ja juz jestem w Twoich obserwowanych :) ( 15 w pierwszym rzedzie od góry od lewej strony:P) ta w czapce ;) ale będzie mi ogromnie milo jak tez bedziesz mnie obserwowac :)

    te w kwiatuszki ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale genialne spodnie w kwiaty ♥ ja również obserwuje i dziekuję za twoje odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma sensownych sh, albo ja nie umiem szukać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo te w kwiiatki najlepsze <3
    skarpetki w paseczkowe love :D oczywiscie ze obserwujemy,jak zaczniesz to daj znać :D moze chcesz wziac udzial w konkursie na moim blogu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miło mi ogromnie ;D ♥ (ale chyba sie nie dodało, bo liczba obserwujących u mnie taka sama ;P hehe :) Buuuuziaki!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo teraz juz jesteś :D ;))) Buuuziaki raz jeszcze!!! ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny i zaproszenie.
    Niezwykłe zdjęcia, uwielbiam oryginalność i pomysłowość!
    Wskakuję do obserwujących i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SH to prawdziwaa gratka dla mnie !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oo cudowny outfit!:)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wlasnie tesknie za niemieckim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te legginsy, w kwiatki żądzą!:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cos sie nowi obserwujacy nie pokazuja dzisiaj, u mnie ten sam problem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę poszukać jakichś tregginsów w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Superfajne te Twoje lupy z sh!
    Ja nalogowo kupuje w lumpkach bo tam sa ubrania wyjatkowe i nietuzinkowe!!
    No i pewnie ze obserwujemy!!
    Dolaczam sie i czekam na Ciebie!
    Buzka**

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście stosowałam i stosuje nadal odżywkę Eveline, ale wybuchła afera że są jakieś szkodliwe, mi na szczęście nic się nie stało z paznokciami są mocne, twarde i szybko rosną ;) Więc jeśli jeszcze nie próbowałaś to może warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie swietne,
    podoba Ci sie moj blog, to po prostu obserwuj :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sh ! ;)
    też jestem drugiej klasie i całkowicie Ciebie rozumiem ;)
    oczywiście, że obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam szperać w ciucholandach ;) nie ma się czego wstydzić - to normalna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. no kochana ja juz dawno obserwuje Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I to wszystko z sh :O zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kwiatuszkowe leggi <3 rewelka!
    Dziękuję za odiwedziny na blogu i jasne, że możemy się obserwować ♥ Ja już i czekam na Ciebie! :*

    Pozdrawiam i zapraszam na KONKURS do wygrania sukienka "mała czarna" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. kwiatowe fajne :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niemiecki spokojnie opanujesz , nie jest taki zły jak się wydaje :)

    aaaaa w sh no chętnie bym kupowała , ale trzeba mieć to coś i umiejętnie szukać , ja niestety tego nie umie :<

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne łupy! ;)) czego tu się wstydzić? sama czasami kupuję w lumpach!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy!:)
    legginsy w kwiaty <3
    a ja bardzo lubię niemiecki:D a teraz będę mieć tylko angielski i zaczyna mi niemieckiego brakować:p

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak długo nie byłam na SH zakupach :( Czas najwyższy to nadrobić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wyobrażam sobie życia bez szmateksów! ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super ;*

    zapraszam do siebie ;*
    + obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Legginsy w kwiatki są cudne.
    Fajne zakupy ;)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze jakie świetne !!!Teraz twoja kolej na zaobserwowanie !! Zdjęcia cudne :)
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne są te legginsy w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. te w kwiatuszki są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  39. o zgrozo,też nie cierpię niemca ;D
    mam podobne legginsy w kwiaty ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  40. dodałam Cię do obserwowanych, ale widzę, że Ty proponując mi to oczekiwałaś to jedynie z mojej strony ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za komentarz. Obserwuję.:) Mam nadzieję ze będziesz do mnie częsciej zaglądać.:)
    http://couleurs-delame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zakup. jeśli znajdę czas to wezmę udział w konkursie. ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja niestety nie mam szczęścia do second handów :<

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne łupy , zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zakupy :) Większość rzeczy z mojej szafy jest z sh :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hihi, mam takie same skarpeteczki!! :) osobiście nie przepadam za legginsami, ale u Ciebie ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. jasne ze mozemy obserwowac , dodaje:) zobaczysz jak bedzie w 3 klasie :p niedlugo zacznie sie 2 miesiac nauki a ja juz mam dosyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko 2 lata niemiecki na szczescie :P

      Usuń
  48. ja się właśnie wybieram mam zamiar zacząć regularnie chodzić czasem naprawde można znaleźć coś fajnego ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niemiecki to piękny język ;) Niezłe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW. jaki swietny naglowek! Kto Ci go zrobil? a moze sama? to wygrana w konkursie ktory robilas????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiła mi go blogerka ;) nie liczy sie w konkursie ;) do wybrania jest łancuszek lub bransoletka ;)

      Usuń
  51. Te w kwiatki są mega!
    Ja jestem w 3 klasie liceum, uczę się niemieckiego niby szósty rok a dalej nic z niego nie rozumiem i naukę jego odkładam zawsze na bok. Liceum przeżyłam na ściągach. Mam nadzieję, że i ten rok mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz szczęście do tych pierwszych i w kwiatki! Są super!!!

    Zapraszam do mnie jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Legginsy w kwiatki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. legginsy w kwiaty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja kupiłam jedną rzecz - bezrękawnik jeansowy i go uwielbiam (;
    Świetne zdjęcia ! (;

    OdpowiedzUsuń
  56. w którym sh je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. w kamieńcu na ul.młyńskiej kupiłam tregginsy granatowe i szare te w kwiatki kupiłam na szafie a czarne tregginsy na odrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. legginsy w kwiatki są świetne!!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Oooo super legginsy:D Jasne że możemy obserwować już klikam:D

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie niestety lumpki są już nałogiem :P

    OdpowiedzUsuń
  62. w sh można fajne perełki wyszukać :)

    OdpowiedzUsuń

TOP