20 października 2012

autumn climate

Dzisiejsza pogoda była przed świetna. Taką jaką lubię słoneczko,ciepłe powietrze i ten piękny jesienny klimat.Zdecydowałam się na lity z eko skóry,na zimę takie chyba będą najbardziej praktyczne i oczywiście na grubym słupku.Mam nadzieję ,że do 2 tygodni już je będę miała.Jak już wiecie założyłam fanpage z powodów technicznych .Możecie go polubić tutaj

Organizuje konkurs z merg.pl . Do wygrania bon na dowolna parę butów z ich sklepu. Naprawdę warto wziąć udział.Kto by nie chciał kupić buty za połowę ceny ? ;) A wiec dziewczyny dodawajcie adresy emalia tutaj ;) Jeśli nie macie blog-spota wystarczy pod postem 'konkurs' dodacie komentarz z   adresem swojego  emalia i polubić moją stronę na facebook'u. Powodzenia ! ;*














mgiełka-reserved marynatka-outlet spodenki-sh rajstowy-gatta trampki-sklepik na mieście 

88 komentarzy

  1. Fajna bluzka. Zdjęcie trzecie od końca urocze. <3
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiejsza pogoda wygrywa wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie fajnie wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo slicznie. Kolor jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) a kobalt uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor bluzeczki! I ta wszechobecna już jesień...

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku, jakim cudem udało ci się uchwycić skok? mi się nigdy nie udaje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wyglądasz! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Miałaś zaobserwować mój blog w zamian za obserwację Twojego . :) czekam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ! :3
    omomo fajna bluzka ; 3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i stylizacja :)
    jesteś bardzo ładna <3
    Twoje oczy są hipnotajzing . XD

    OdpowiedzUsuń
  13. na niektórych zdjęciach, przypominasz mi moją koleżankę :) dobrą koleżankę hehe, każdy dziś korzystał z pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny look;)
    swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw!
    a zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :D
    PS. Buty kupiłam na sequinshoes.pl

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia, a szczególnie te portretowe ;)) tez musze sie wybrac na taka sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne jesienne zdjęcia, koszula świetna-ma piękny kolor:) A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bluzka. :))
    Jaka ty ładna jesteś! ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie, że obserwujemy :) zapraszam do siebie częściej, niedługo super nowości! a tym czasem podałam link do mojego allegro, może coś ci się spodoba, dodaję co jakiś czas coś nowego ;) i mam wystawione jeszcze dwa iPody !!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiedz mi dlaczego jesteś taka piękna.? *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie, ze obserwujemy^^
    ja już dodałam, teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już obserwuję ;) wzielam rowniez udzial w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love it!

    Thx for stopping by. Wanna follow each other?

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedzinki u mnie :)
    Super wyglądasz!!!

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny outfit :)
    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Szorty na jesień to bardzo dobry wybór ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your top, such a pretty colour!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba kolor tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. love how you paired the shorts with tights!

    xo SideSmile,
    Ashley

    SideSmile Style

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  32. u Ciebie tak cieplutko?:) ale zazdroszczę :)) świetny zestaw :)
    kiedyś pytałaś u mnie na blogu czy obserwujemy, teraz dopiero zauwazylam, że nigdzie Cię nie mam, przepraszam, że tak późno odpisuje ale czy to nadal aktualne?:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz piękne imię ;) kurde, wchodzę na różne blogi o modzie i wszystkie te blogerki są takie ładne. Ty też ;) No, ładna pogoda była, ale się skończyła :( mam nadzieję, że jeszcze wróci... Śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ładny, żywy odcień niebieskiego. love it!

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjna stylizacja ;) bardzo mi się podoba niby klasyczna, a jednak modnie i gustowanie! i jesienne klimaty jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz! oczywiście, że obserwuję ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne jest to zdjęcie, na którym rozdmuchujesz liście!
    Piękna kobieta z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię takie zestawienia, duży plus za połączenie trampek i marynarki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za odwiedziny :* Obserwuję i liczę na to samo: http://juliabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne zdjęcia!!! Dziękuję za odwiedziny :* Obserwuję i liczę na to samo: http://juliabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jasne, ja już obserwuję:) Śliczna ta mgiełka, dawno ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzie ale jakoś na zeszłą zimę :)

      Usuń
  43. Bardzo fajna stylizacja - w tym kolorze zdecydowanie Ci do twarzy.

    Chętnie będę obserwował i wracał częściej :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  44. u look fab girl!! you're very photogenic!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. 4 zdjęcie jest świetne ;)
    bardzo ładnie wyglądasz!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nice look
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne koturny na pierwszym zdjęciu :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    Prowadzę bloga o modzie w większych romiarach :)
    Obserwuję ;* Liczę na to samo :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny krój i kolor bluzki! Pytałaś u mnie na blogu o odżywkę z Nail Teka, pomogła, zdecydowanie wolę ją niż tą z Eveline, o której ostatnio słyszałam niepochlebne opinie. :) jednak Nail Teka używałam już kilka krotnie, a Eveline zużyłam tylko pół opakowania i na tym koniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. <3 świetny zestaw, a piąte zdj od dołu naj!<3:)

    OdpowiedzUsuń
  51. jesteś śliczna! świetnie wyglądasz w kobalcie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale masz piękne włosy :)

    Szorty są mega, a kolor bluzki cudny :)

    Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. A i oczywiście, tak obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny zestaw. Ja już obserwuje, zapraszam do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale fajna ta bluzka:) Dziękuję za miły komentarz:) Dodałam Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  56. masz piekny kolor włosów;)
    jasne ze obserwuje bo fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń

TOP