1 października 2012

autumn

Marzą mi się jesienne zdjęcia w parku z pięknymi kolorowymi liśćmi <3 Uwielbia kolorową,złotą jesień a nie tą ponurą gdzie ciągle pada deszcz ;)
W końcu doszła mi paczka z butami z których jestem bardzo zadowolona.Marzy mi się nowy telefon może na gwiazdkę ?Kto wie.  Uwielbiam takie weekend'y jak ten  <3

Dziękuję za  5,900 wyświetleń i 156 obserwatorów <3
















kurta-sklepik nad morzem,bluzka-bazarek,spodnie-sh,buty-allegro, pierścionek-Orsay


pierwszy gif ^^ jak sie wam podoba ?:)




106 komentarzy

  1. śliczne zdjęcia ;*
    A gif jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  2. GIF nie gift :D
    ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GIF nie gift :D
    ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtkę masz śliczną!
    i jak słodko zakochańce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodko razem wygladacie < 33 super wyglądasz i gratulajce :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna z Was para ;) dobre buty na jesień sa podstawą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia
    Ja też czekam na więcje kolorowych lisci i wtedy napewno wybiorę się na jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kurteczka! Po zdjeciach wydajesz się być sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, świetna jesienna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz włosy i... buty :)

    pozdrawiam, fox--trap.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twojt buty :) kocham worker boots <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stylizacja, piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooj tylko pozazdrościć chłopaka i miłości ;)
    też marzą mi się zdjęcia w parku , obok pełno kolorowych drzew i spadających liści ♥
    a buciki masz świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and you shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też marzy się taka sesyjka :) Całe szczęście ukochany i jednocześnie fotograf mi to sam zaproponował i obiecał :)) Stylizacja bardzo przyjemna :) Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też mam ogromną ochotę na jakieś zdjecia,ale niestety pogoda u mnie pozostawia wiele do życzenia ;c
    ładne zdjęcia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. ale jesteście śliczni! Przyjemnie się na was patrzy! I piękny kolor włosów masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję!:)
    ładna z Was para ;)
    świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty :) świetnie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj tego nie robię ale bardzo podoba mi się podoba Twój blog więc chętnie zaobserwuję ;)
    P.S. Piękna z Was para!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwyciłam się Twoją urodą, przepiękna! Bardzo chętnie bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej do mnie :)
    Pozdrawiam!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też marzy się taka sesja w parku.
    Świetny zestaw :).
    +Obserwujemy. Ja już, teraz ty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne sa te buty. ;) Bardzo fajny zestaw. :)
    obseruję
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodka para z Was, śliczna jesteś.

    Jakie piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dodałam je jeszcze raz i automatycznie się pomniejszały :D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkie foty ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie dzięki za komentarz u mnie na blogu ;) pozdrawiam Pamela!

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczne zdjecia;):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochote:):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pewnie że obserwujemy:).
    PS. super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, a obserwuję już od bardzo dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. albo ja jestem nienormalnaa albo nie wiem ale lubie oglądać zdjęcia zakochanych par:P :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne buty. ♥
    no i masz bardzo ładny kolor włosów. ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. slicznie wygladasz zapraszam do mnie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne buty :)
    szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. i love your look, very chic.
    how about we follow each other?
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. jasne, możemy obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ladna z was para. No pewnie. Obserwuje przez GFC i facebooka.
    Twoja kolej :)

    X, Ancia
    visit OVERDIVITY &
    join my Facebook Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  40. Akurat widze ze fejs jest prywatny nie blogowy. Wiec tylko przez gfc obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie wyglądasz ;) słodkie te zdjęcia z chłopakiem!

    a buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia ;) Super blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Subskrybuję, jeśli chcesz to także zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz super fryzurę :)
    stylizacja prosta - ale ma to coś :>

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mile zdjęcia- fajny jesienny zestaw - buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  45. You look really lovely, dear! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Świetne workery ! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz! ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosty fajny zestaw :) tak jak lubię ;) ładne buty :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. rewelacyjnie <3 piękne zdjecia ! jasne że obserwujemy ! teraz twoja kolej :>

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczna jesteś! i świetne zdjęcia ;)
    ok, ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog, dzięki za odwiedziny, jasne, że obserwujemy, ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj :))

    Bardzo mi miło, że zajrzałaś na mojego bloga z miłą chęcią odwzajemniam odwiedzinki :)) Fantastyczne zdjęcia widzę a do tego śliczną buzię :) Masz naprawdę nieprzeciętną urodę!!!

    Pozdrawiam Cię cieplutko,

    Kathy z Fashion Games blog :))

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie.. :) bardzo mi się tu wszystko podoba..
    Ja osobiście wolę wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz?? Śliczna jesteś! :)
    I gif Ci świetnie wyszedł ;)

    Kolorową, złotą jesień-tak, też lubię, ale jak już później pada, wieje wiatr, to już nie koniecznie xD

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicza jesteś :) a buty są naprawdę ładne,ja bym bardziej brała ciemne,bo znając mnie zaraz je ubrudzę :D
    Oczywiście obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję za komentarz :)
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale masz ładną buźkę :)
    Uwielbiam Twoje buty, cudowne są ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. ja w ogóle nie lubię jesieni, więc mam nadzieję, że szybko minie hehe, fajna luzacka stylizacja- takie zawsze się sprawdzają:) pozdrawiam i zapraszam, A.

    OdpowiedzUsuń
  59. jasne ze obserwuje ;) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  60. No, No jak romantycznie :) Super są te buty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknie razem wyglądacie :)
    cudne zdjęcia.
    ja nie przepadam za jesienią (szkołą :/), ale trzymam się
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. ale urocze zdjęcia! jesteś śliczna:**

    OdpowiedzUsuń
  63. awwwww.... such a cute first photos!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne zdjęcia! Zakochańce! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Stylizacja jest na wielki plus . Podoba mi się ;3
    dziękuję za miły komentarz ; * .

    + tak, obserwujemy : D

    OdpowiedzUsuń
  66. Twój blog również mi się podoba, więc obserwujemy - zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. dodałam cię do obserwowanych i nie odwzajemnilas sie :) mimo ze sama zaproponowalas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam ;) juz dodałam,poniewaz podoba mi sie twoj blog :D!

      Usuń
  68. Nice outfit darling ! Such a great style ! C

    OdpowiedzUsuń
  69. Mega butki! Podoba mi się Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakaś Ty ładna *.*

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. love this look! you are gorgeous!
    would you like to follow each other on GFC and bloglovin?

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie wyglądasz! oczywiście obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam bardzo podobne buty, idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  74. mega fajne buty : )



    http://olaposlinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Swoją drogą Twój jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń

TOP