16 października 2012

New in

Dzisiejszy post zupełnie o niczym konkretnym ;) Uzupełniłam szufladę z kosmetykami i szafę<dwa sweterki> no i oczywiście nie mogło zabraknąć na mroźne zimowe dni  emu-tym razem brązowych krótkich.Zastanawiam się nad kupnem organizera na kosmetyki bardzo ciekawa rzeczy ;).Nie mogę się zdecydować jakie perfumy kupić . Macie swoje ulubione,jakie polecacie?Zastanawiam się nad Bruno banami tym razem ciemne różowe;)Zapomniałam o najważniejszym kupiłam końcu kurtkę na zimę w Top Secret.Jestem z niej bardzo zadowolona ciepła,dłuższa z futerkiem idealna na zimę ! ^^


Na początek zdjęcie z moim słodziakiem najwspanialszym <3 Ponad 2 lata !  



New in :











48 komentarzy

  1. Tą kurteczkę bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszcz z top secret :) Mogłabyś napisać ile kosztował?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty <3 I kolor ostatniego lakieru prześliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za butami emu :c a co do perfum to ja jestem wielbicielką Kylie Minogue Darling - przepiękny, mocny i długo utrzymujący się zapach *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję 2 lat razem ;* śliczne emu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty i kurteczka :)
    ahhh i jakie słodziutkie serduszka!:)
    ja od długiego czasu uzywam perfumy calvin klein - euphoria i paco rabanne - lady million - uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzą mi się UGGi, ojj przydałaby się :D i gratuluje 2 lat !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy wszystko mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam CI dolce&gabana blue light, lub gucci envy me - według mnie najpiękniejsze zapachy jakie zanam!:) Gratuluje dwóch lat z Twoim ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. po pierwsze to życzę wam jeszcze milion takich dwóch lat razem :)
    a po drugie kolczyki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sie zaopatrzyc w ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ładnie kryje niedoskonałości ;)

      Usuń
  12. ja bardzo lubie Donne Kartan Be Delicious ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne EMU! Bez jedwabiu nie funkcjonuję, a raczej moje włosy :) zyczę Wam wszystkiego dobrego i duuuuużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  14. butki świetne, moja 8-letnia Mercia bardzo takie chce. Chyba będę musiała sprostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja 10-letnia siostra tez je ma ;) Naprawdę warto wydać tą kwotę :)

      Usuń
  15. Fajne buciki, przyznam że i mnie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie zakochańce! w kurteczce na pewno nie zmarzniesz, widać, że jest cieplutka. Ja uwielbiam perfum Amor Amor:) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. też rozważam zakup tych bucików:) ale jakoś waham się!

    http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ah..kolczyki.. po prostu śliczne..
    zakochańce.. świetnie się na was patrzy :) szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłości na następne 2 lata :D :*
    A te UGG boskie! Ile kosztowały? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. buty boskie ;)
    naprawdę fajny blog;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. skąd wytrzasnęłaś kolczyki-serduszka? :) są bardzo podobne do tych od Marca Jacobsa... na oryginalne mnie nie stać, a na takie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne butki :) ale pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodkie zdjecie, szczęścia i wytrwałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie zakupiłas emu:>? A kurteczka jets boska, jutro lece do top secret ją mierzyc:D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie sportowym u mnie ;) fakt kurt jest swietna ;)

      Usuń
  25. fajne zdjęcie:) i gratuluję zakupów no i rocznicy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ochotę na te buty ale troszkę szkoda mi pieniędzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Wytrwałości ! :D Ja też już ze swoim kochanym ponad dwa latka :)

    Obserwujemy !!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolczyki i lakier są piękne :)
    dobrze, możemy obserwować - ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka jest świetna choć jak na mój budżet za droga, ale wygląda na wartą swojej ceny i lakier ma bardzo ładny :)
    Świetne zdjęcie z chłopakiem, gratuluję tych dwóch lat i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP