17 października 2012

october


Dzisiejszy outfit prawdziwie jesienny jest park,złociste liście i sweterek.Na weekend szykują się dwa wypada na zdjęcia.Wracając do wcześniejszej notatki to tematu perfumy Kubuś kupił mi tym razem Bruno Banani Pure Women, już nie mogę się doczekać kiedy przyjdą.!

Mam bardzo słabe i łamliwe paznokcie.Ostatni znalazłam odzywkę do paznokci  Eveline 8in1.Po wielu pozytywnych recenzjach na yt i na rożnych forach postanowiłam ją kupić. Efekt powinien być widoczny po pierwszej kuracji-4 dni.Zobaczymy czy pomoże i moim paznokcia.Recenzje znajdziecie pod zdjęciami ;)









sweterek-sh spodnie-bazarek torebka-etorebka buty-ugc

EVELINE 8in1


52 komentarze

  1. świetny sweter, polecam CI jeszcze Nail Teek II foundation, albo złoty Sally Hansen :) ja też mam ten problem z pazurami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te odżywki eveline są bardzo fajne ;) ślicznie wyglądsz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do kruchych i lamliwych paznokci jest tez dobra Eveline SOS :) jest naprawde swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetny sweterek wyszperałaś w second handzie! Ostatnio też dopisało mi szczęście i zakupiłam za zawrotną kwotę 2 zł dwa sweterki w ciuszku. :) Może ta odżywka też pomogła by moim paznokciom, sporo dobrego o niej słyszałam. :) Wiem, że nie powinno się oceniać urody, aleee.. muszę napisać - bardzo ładna z Ciebie dziewczyna.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja już dawno Cię obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw szarość i czerwień wygląda super:) a jeśli chodzi o odżywkę to mi bardzo pomogła, a robiłam już 4 kuracje, sprawdziła się na medal!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i ciepluni sweterek udało Ci się znaleźć w sh, idealny na taką porę roku:) A.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest fajnie i wygodnie :) tak lubię :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam teraz taki problem z paznokciami, ze po obgryzieniu mi rosnąc przestały :/ I zostałam z takimi, że się do niczego nie nadają... Śliczny sweterek też muszę sobie jakiś grubszy kupić :/
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja . Bardzo mi się podoba ♥_♥
    Skąd torebka ? jest cudowna *-* .

    +zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog i obderwuje :)
    licze na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie !
    pewnie, ze obserwujemy;>

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog!

    jak najbardziej jestem za obserwowaniem :)
    już klikam, daj mi znać kiedy i Ty klikniesz :)
    pozdrawiam :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już obserwuje , więc zapraszam Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. boski sweterek!:) Mam taką samą torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pytałaś czy obserwujemy ;d.
    obserwuje już od dłuższego czasu ;d.
    mam nadzieje na to samo z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obejrzałam CAŁEGO Twojego bloga i stwierdzam iż jest w nim coś fajnego. Stylizacje niby takie zwyczajne, ale jednak mają to coś w sobie co przyciąga oko.
    Pytałaś czy obserwujemy. A więc myślę , że jak najbardziej :)
    Tak więc dodaję Twój blog do listy blogów które często odwiedzam i liczę na to samo!
    Angelika z http://just-feel-yourstyle.blogspot.com/
    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny, prosty zestaw ! :) a odzywke sama uzywam i uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na słabe i łamliwe paznokcie to z Eveline jest lepsza ta diamentowa :) ta co masz jest taka średnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja koleżanka ma tę odżywkę i mówi, że jest raczej słaba. Za to ja zaczęłam używac "paznokcie twarde jak diament" z tej samej linii i po 5 dniach zauważam już efekt, paznokcie są o wiele mocniejsze. Zobaczymy jak to pójdzie dalej bo moje paznokcie są strasznie łamliwe, a chcę je zapuścic i miec wreszcie ładne długie pazurki ;) pisz jak Ci się będzie 8w1 sprawowac, bo chyba to zależy od każdego przypadku indywidualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to zalezy od rodzaju paznokcia przede wszystkim ;) mam nadzieje,że mi tez pomoże,pewnie będę pisać na bieżąco co z moim paznokciami ;)

      Usuń
  21. Świetna stylizacja! ;)
    już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja! prosta i właśnie takie lubię <3 śliczna torebka!

    maya-by-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne, że obserwujemy! :P Ja już dodałam, teraz Ty!

    Fajniutko wyglądasz. :) Poluję na ten model torebki z ćwiekami! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. odzywka wyglada ladnie na paznokciach :D lecz tylko wtedy kiedy na nich jest :D pozniej po zmyciu paznokcie i tak sa do niczego :) bynajmniej u mnie tak bylo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja. Bardzo lubię takie połączenia - spodnie, sweter i najwygodniejsze buty na świecie czyli emu ;). Dzięki za komentarz i odwiedziny, jasne że obserwujemy :). Pozdrawiam,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  26. great outfit!

    lets follow each other in GFC!

    http://styleglaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, tak na cieplutko i wygodnie. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz! będę tu częściej zaglądać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam nosić sweterki jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem Ci, że śliczna jesteś ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie do końca podoba mi się kolorystycznie ten zestaw, ale na swój sposób jest ciekawy i zapada w pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna torebka i sweterek ;))
    Pewnie ja już jestem ;) !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jesienna stylizacja :)
    Co do odżywki Eveline 8in1. Używam jej od 2óch tygodni i jakiejś szczególnej różnicy nie widzę. Moje paznokcie są strasznie zniszczone po nakładanym wcześniej żelu. I w związku z tym daje jej jeszcze szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog! Masz super styl!!! :) Bardzo mi się podoba:)
    Jeśli będziesz miała chwilkę wolnego czasu , to zapraszam do nas: www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń

TOP