27 października 2012

łupy w sh

Dzisiejsza pogoda totalnie zaskoczyła nie jednego z nas. Wstaje rano a tu za oknem śnieg i żeby było mało cały dzień pada...Miałam plan dodać dzisiaj nowy post z outfitem ale niestety pogoda zrobiła mi na złość.Zamiast tego dodaje kilka zdjęć moim ostatnich  łupów w sh. Uwielbiam tam chodzić. Takie perełki czasami można,że naprawdę.Na koszuli na,która od dawna polowałam zrobiłam małe DIY ;)

Za dwa tygodnie mam półmetek.Nie mam jeszcze nic oprócz wizyty u fryzjera... Muszę w końcu pojechać po jakaś sukienkę;) Biorę na półmetek lustrzankę wiec pewnie dodam post . Kto jest za ? ^^







46 komentarzy

  1. jaka swietna koszula *________*
    i do ego ze sh : O

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie umiem szukać w SH

    ps: dodałaś mój blog do obserwowanych?
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula! Chyba od pół roku szukam jeansowej i oczywiście za cholerę nigdzie nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepłe swetry to podstawa ,na pogodę za oknem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe łupy, koszula z jeansu wygląda fajnie- czekam na stylizacje:) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta koszula, dużo ładniejsza od tych z sieciówek, których ceny mnie odstraszają. -.-
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne łupy :D
    + nowy wpis u mnie - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne łupy :D


    Zapraszam do mnie :)
    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie te ciuszki !
    Ciepłe sweterki to to co kocham w tym sezonie :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszula dżinsowa jest przefantastyczna.
    Też o takiej marzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy !! :D czekam na zdjecia z półmetka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta koszula jest świetna! Ona już miała nabite ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na zdjęcia! koszula jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sh moim drugim domem :D ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne łupy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!!jaka koszula!istna perelka!!! zdecydowanie zazdoszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściara-wszystkie rzeczy fajne :)) a koszula cudooo :)
    Ja jestem za! :D i zapraszam do siebie na nową notke :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też kocham wizyty w sh :) jest to o wiele bardziej opłacalne "P
    zapraszam do mnie
    ullacherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. w moich pobliskich sh są same ciuchy dla grubych, starych bab... dla młodszych niby też coś jest, ale zazwyczaj to są takie ciuchy jak z typowego amerykańskiego serialu (jak np. Gotowe na Wszystko) - paskudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem za! :D
    świetne łupy, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. jej szukam takiej koszuli *.*
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku ile perełek :))
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję łupów! ja mialam roczek osatnio ;p
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem fanką też jeansowej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty tą koszulę kupiłaś w SH ?! Też chce taki SH u siebie, niestety u mnie takiego wypasu nie ma :)

    -----------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look:) Bardzo fajne stylizacje,:) Kurteczka jest urocza i wygląda na bardzo cieplutką. Sweterki są piękne:) takie jakie lubię!!!:) Zazdroszczę:)

    Oczywiście dodaję twojego bloga do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mojego. :)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne ubrania :D Ja nie mogę w SH znaleźć ładnej koszuli :/
    A.

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne łupy :) jest czego zazdrościć ;P

    OdpowiedzUsuń

TOP