2 listopada 2012

02.11

Coraz bliżej święta,kocham ten czas. Dzisiejszy spacer na cmentarz był cudowny. To co się teraz dzieje na grobach jest magia.Uwielbiam te tysiące zapalonych zniczy. Kilkanaście minut wieczorem na cmentarzu  jest oderwaniem się od rzeczywistość.
Jeszcze miesiąc i mikołajki i święta. Już nie mogę się doczekać,nie chodzi mi teraz o prezenty tylko o ten świąteczny klimat,wspólna kolacje w gronie najbliższych. Śnieg,choinka i prezenty schodzą na dalszy plan.

Dwa dni temu odwiedził mnie kurier z malutka paczuszka, a w niej ? Śliczny pierścionek w moim stylu. Pierścionek jest dostępny tutaj

Możecie polubić mnie na facebook'u TUTAJ 

Wczoraj zakończył się konkurs z firma merg. Gratuluje wygranej :*











Mój fotograf <3

kurtka-top secret | koszula-sh | bluzka-reserved | spodnie-tally weijl | buty-@ | pierscionek-<tutaj>

82 komentarze

  1. świetna stylizacja!
    zazdroszcze fotografa... ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak Ty mi kogoś przypominasz ! ale teraz przypomnij kogo :)
    świetną masz kurtkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajnie koleżanka wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna koszula!

    Powiedz prosze, czy w tamtym tygodniu wyslalas moja wygrana sowke? Rodzina dawala znac, nic jeszcze nie doszlo :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Kurtka i buty super! <3
    P.S. Mogłabyś podać link do tych butów? Oczywiście jeśli pamiętasz. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJEJKU CIĘŻKO BĘDZIE BO TO BYŁO ROK TEMU :) ALE WPISZ W ALLEGRO WEDGESY ;)

      ALE JEŚLI BARDZO CI ZALEŻY TO MOGĘ POSZUKAĆ :)

      Usuń
  6. nie wiem, czy to komplement czy nie :P ale wyglądasz na starszą :)
    poza tym to pięknie wyglądasz:) tylko wolę wersje bez kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wyglądasz lepiej niż świetnie :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również nie mogę doczekać się świąt!! świetna koszula! A.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty! szukam właśnie takich, tylko miło by było gdyby były z materiału skóropodobnego dobre na deszcz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna!!! ♥
    cudne zdjęcia! genialnie wygladałas :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    tak tak, święta to magiczny czas :) ja również nie mogę się ich doczekać :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna i na pewno ciepla kurteczka! no i moja ulubiona koszula dzinsowa :) to jest to

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny ten pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie i prosto czyli to co lubie

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie wygladasz :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kurtka!
    Ładnie wygląda złoty zamek do bordo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka i koszula,wogóle świetny set :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny styl dla Ciebie wszystko idealnie gra i pasuje do Twojego typu urody jesli mozna tak powiedziec;]

    OdpowiedzUsuń
  20. swietna masz koszule :) fakt, te wszystkie palace sie znicze wygladaja pieknie, szkoda tylko, ze bliskich nam osob nie ma juz wsrod nas :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely look, I loved your parka!
    new post on my blog:
    http://styleglaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Dzieki za cynk - balam sie, ze poczta cos szwankuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszula, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zarąbiste buty, koszula pierścionek <3
    cały zestaw jest śliczny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja :) zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie podoba mi się Twoja koszula i kurta ;) idealnie połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze ja do tej pory nie mam dżinsówki ;<

    Buziaki :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczka <3 śliczna jestes w ogole, masz piekne rysy twarzy :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyglądasz :) Jednak nie wiązałabym koszuli do kurtki :)
    Wolę zestaw bez kurtki :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz :) Kto wygrał ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny zestaw a do świąt coraz bliżej ♥ uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  32. przepięknie wyglądasz ! Ja juz tez czekam na swieta :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudowną masz koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz;) Śliczne włoski masz;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeansowa koszula jest zawsze niezawodna! Świetny patent z tym wiązaniem jej :) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega udana stylizacja, koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  38. koszula świetna, bardzo fajne spodnie i buty, które są rewelacyjne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. fakt, efekt przy tysiącach zapalonych zniczy na cmentarzach miły dla oka. aczkolwiek szkoda, że ludzie przypominają sobie o zmarłych tylko w ten jeden dzień :)
    w przeciwieństwie do Ciebie nie lubię świąt i definitywnie na nie nie czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Też nie mogę się doczekać świąt. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się Twoja koszula.

    OdpowiedzUsuń
  41. No ja obserwuję już od jakiegoś czasu : )

    OdpowiedzUsuń
  42. swietne zdjecia, ladny outfit
    ;)
    Obserwujemy? FLYINGSNAP.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Love your style ♥
    maybe wanna follow each other?
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz, przepiękna koszula :*

    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna koszula:)

    pozdrawiam velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  46. imię to masz przecudne po prostu:) ;p
    koszulę naprawdę udało ci się swietna upolowac:)
    nie widzialam,ze takie ladne kurteczki są w top secret:)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow! Prezentujesz się na prawdę idealnie, Wszystko świetnie dobrane:) BArdzo mi się podoba :)
    W wolnej chwili, jeślii znajdziesz czas to zapraszam na naszego bloga www.odysejamodowa.blogspot.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi się, fajnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cały outfit mi się podoba, zdecydowanie mogłabym się tak odziać ;]
    świetny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  50. jaka jesteś śliczna :) obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  51. masz bardzo ładne włosy :) a kurtka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna kurtka ! :)

    zapraszam : http://just-feel-yourstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

TOP