25 grudnia 2012

25/12/12 - ćwieki

Cześć kochani! ;) Jak mijają wam święta? ;) U mnie wigilia była cudowna, ponieważ tak jak pisałam wcześniej spędziłam ja z chłopakiem i rodzina.W taki dni  jak wigilia jem,jem i jem pomimo,że jestem pełna ale i tak nie odpuszczę sobie uszek w barszczu czy pierogów z kapustą. Dzisiejszy dzień spędziłam u babci i skorzystałam z okazji na kilka zdjęć.Oczywiście nie obeszło się bez chińczyka i próby ułożenia puzzli składających się z 2000 malutki części.A tak w ogóle co ciekawego dostałyście na gwiazdkę? :)
Do dzisiejszego outfitu wykorzystałam moje niezawodne lity,czarna torebkę w ćwieki która możecie kupić na stronie etorba.pl ,czarny sweter w ćwieki oraz bransoletkę, która pasuje niemalże do każdego stroju znajdziecie na stronie e-clover.pl . Jak wam się podoba ? :)









sweter-priv sklep|spodenki-sh|torebka-etorba|lity-schuzz|bransoletka- e-clover

82 komentarze

  1. uwielbiam barszcz z uszkami;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torba i sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek i torebka są urocze;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, uwielbiam ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne delikatne ćwieki, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oćwiekowane rzeczy :)

    Fajnie patrzy się na takie niemal jesienne zdjęcia, gdy u mnie (W-wa) za oknem jeszcze mnóstwo śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoho, cudownie! Nie ma u Cb śniegu? : O
    Zapraszam na nowy post oraz w zakładkę PROJEKTY :) dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. super torba; DDDD

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)
    dziękuje za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny strój. ;3
    ćwieki *o*
    wpadniesz do nas ? ;)
    Czekam na kom. od Ciebie.
    Best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podsunelas mi pomysl ta stylizacja ! :D
    sweitnie 1! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ćwieki obecny , sezonowy trend :)
    Sweterek świetny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweterek i buty :)

    +obserwuję
    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) zostaję obserwatorem i zamierzam wpadać codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. That sweater looks great. Very nice pics. Have a nice day.,

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super sweter i torebka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosze wejdz na mnie :) http://najlepsze-blogi-123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ćwieki, ale niestety żadnej rzeczy z nimi nie posiadam, jakoś trudno mi znaleźć coś ciekawego ;/.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter :O. Chciałam sobie właśnie taki kupić tylko nie było mojego rozmiaru :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja *.*
    http://marrgaret.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka najlepsza !
    U mnie na blogu jakiś czas temu miałam małe diy z ćwiekami ;)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba to, że cała stylizacja jest utrzymana w czerni i wyróżniają się te ćwieki! :) Fantastyczne połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wygladasz, piękna z Ciebie dziewczyna:)

    Wesołych Świąt!

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  24. i tak bylo by mi zimno;p
    łądny swterek;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny outfit ;) Ja tez na Wigili jem i jem, az w koncu sie najem i ciekawe ile kg mi przybedzie przez te swieta:D Ja prezentami pochwale sie w poscie niebawem na blogu.
    DZiekuje za komentarz i zapraszam do obserwowania jesli cie cos zaciekawi ;)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki sam sweterek ale w odcienku khaki :) uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam swetry z ćwiekami i połączenie tego z szortami, jednak żeby je założyć, trzeba mieć takie nogi jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz, a co do prezentu, to dostałam m.in właśnie ćwieki!
    Pozdrawiam
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się sweterek i torebka!:>

    OdpowiedzUsuń
  30. Ćwieki na rękawach są cudne :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę ,że wszyscy tylko jedzą jedzą i jedzą <3 :)
    pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  32. YOu look great! Thanks for sharing such a nice post! Also a very large 'thank you' for taking the time to visit my blog! It would be great to follow each other, what do u think? I'm following you right now, hope you will do same!
    Wish you a happiest holidays!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam ćwieki na swetrach! Fajnie wyglądasz, podoba mi się.;]
    + Na głowie masz czarny czy brązowy kolor? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na głowie aktualnie mam czarny kolor ale przez słonko wydaje się,że są ciemno brązowe :)

      Usuń
  34. I czy to jest Twój naturalny kolor? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny seter, te ćwieki dodają charakteru ;) jedz, kruszyno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. super, torba, takiej właśnie szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie też niestety nie ma śniegu, a nawet wczoraj było 13 stopni ;/
    Sweter cudny!
    Zapraszam do mnie na sylwestrowe inspiracje!!!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  38. Jemy, jemy i nie możemy przestać... skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądałaś!! :) Również uwielbiam barszcz z uszkami, zdecydowanie moja ulubiona wigilijna potrawa :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Supcio zdjęcia ;)
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie mój styl, ale ty wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. kocha ćwieki więc jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tez jem jem i przestac nie mogę :)

    wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Sweterek i buty są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Great outfit! Cool jumper! :)
    You have nice blog!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. genialne : )
    pozdrawiam i zapraszam ; D

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczną masz torbę i sweterek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super ćwieki :D

    Obserwujemy :) Ja już podglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz :)

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dostałam go jako prezent, ale myślę że to robota rossmana, tak po instrukcjach i popisie produktu. :D Kosztuje ponoć około 11zł, ale co do tego jak działa, to nie polecam. Przynajmniej ja sobie z tym nie radzę.

    Ćwieki! O tak, tak. Uwielbiam, szczególnie ćwiekowe swetry! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Statyw dostałam w zeszłym roku na święta i muszę przyznać, że jest to świetna sprawa! Powyższe zdjęcia były robione przy jego użyciu. :) Tylko gdy chcesz go używać na dworze najlepiej jest kupić nieco porządniejszy (chodzi mi o wagę), gdyż leciutki przy mocniejszym wietrze może się niestety przewrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cwieki na ramionach sweterka cos cudownego;)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajna stylizacja! dzięki za miły komentarz :) jasne, obserwuję i czekam na rewanż :) M.

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowna torebka :) lubimy wzajemnie na fb?

    OdpowiedzUsuń
  55. hey great look and i love the beads on your jacket! so lovely!! Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super stylizacje:) dopiero pierwszy raz odwiedzam Twojego bloga i myslę, że będę zaglądać tu częściej:d
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP