28 grudnia 2012

28/12/12 - biker boots

Święta, święta i po świętach. Jak tam dziewczyny po świętach,gdzie spędzacie sylwestra? U mnie wszystko jest pod znakiem zapytania ale jak dobrze pójdzie to bawimy się u koleżanki we Wrocławiu.Nie pamiętam takiej ciepłej zimy jak w tym roku.Na dworze pogoda dużo powyżej zera, słońce cały czas świeci,zero śniegu. Zdjęcia wyglądają jakby były robione w październiku ale nie końcem grudnia. Do miętowego swetra dodałam ciemne rurki,jasny beżowy komin,klasyczna bransoletkę oraz biker boots. Buty mogą wydawać się na ciężkie i masywne ale w praktyce jest zupełnie inaczej.Są bardzo wygodne,ciepłe i przede wszystkim modne. Najwięcej uroku dodają im ćwieki,które są bardzo modne od jakiegoś czasu. Myślec nad nowym konkursem co wy na to ?:)





sweter-F&F|spodnie-tally weijl|torebka-etorba|komin-priv sklep|biker boots-schuzz|bransoletka-e-clover

60 komentarzy

  1. Śliczny sweter :) Kolor jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejuu jaki piekny kolor sweterka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też nie pamiętam tak ciepłej zimy - dzisiaj u mnie to normalnie wiosna jest hehe. :D
    Podoba mi się Twój styl - jest baardzo podobny do mojego.;D
    Sweterek ma cudowny kolor. <3
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciężko wyglądające buty :D.
    Po Świętach jak to po Świętach... objedzona za wszystkie czasy że aż boję się wchodzić na wagę i raczej tego nie zrobię. Sylwestra spędzam w ciepłym dresiku w domu :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajneeee buty ; DDD

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne botki, czaję się na takie, od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buciki! :D i kolor sweterka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz! ja sylwestra spędzam w domu... niestety sama, ponieważ mój ukochany musi zjawić się w pracy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy dobrze przeczytałam, że jesteś z Ząbkowic? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to z kamienca :)

      Usuń
    2. To my z tych samych stron, mój chłopak jest z Kamieńca:)

      Usuń
    3. tak wiem, ja Ciebie kojarze :D

      Usuń
    4. O prosze, no to pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

      Usuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz! Sylwestra spędzam w gronie znajomych na domówce i bardzo się z tego powodu cieszę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sweterek i buty *.* Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super buty! ja sylwestra spędzam w domu z koleżankami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buty ;D A sylwestra napewno spędze w domu w czterech ścianach przy laptopie ;D
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowy sweterek - taki optymistyczny akcent :D
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty podobają mi się od dawna, piękne są !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rough boots! like <3
    have a great weekend <3
    LOOVE

    OdpowiedzUsuń
  17. http://artistic-jewelry.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty, torba, sweterek- rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog :D
    obserwuję i liczę na rewanż♥
    http://melanchoolia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna ta stylizacja ^^
    zapraszam do mnie i zaobserwuj, jeśli możesz ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę przyznać, że jesteś bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, piękny kolor swetra.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie buty, to mój ulubiony typ :D. Sweter ma piękny kolor, choć ja preferuję grubsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie buty, to mój ulubiony typ :D. Sweter ma piękny kolor, choć ja preferuję grubsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się połączenie koloru spodni z kolorem sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne buty i cudowny kolor sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna bransoletka <3
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kozaczki i bransoletka. Zakochałam się też w kolorze Twojego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiłam tu całkiem przypadkowo a widze, ze podobnie jak ja jesteś z zabkowic :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny sweterek ;3
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny secik :) Buty mega! Sama muszę się zaopatrzyć w podobne :)

    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny look :)
    sweterek i buty - cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tych butach . *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne buty, ładnie Ci w kolorze miętowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna torba:)

    Mój mail jest podany po prawej stronie nad archiwum bloga:)
    roksana.93@wp.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

TOP