2012-12-11

my new love-lity

Co tam dziewczyny ? :) Jak przygotowania do świąt? Ja osobiście już nie mogę się doczekać,ubieranie choinki,szykowanie potraw na stół,kupowania prezentów.Najbardziej cieszy mnie fakt,że tą wigilię spędzę z moim kochanym ;)Co dostałyście na mikołajki? :) Ja dostałam telefon dokładnie HTC desire C od mojego Kubuśka  oraz skórzane lity ;)Z prezentów jestem bardzooooo zadowolona telefon jest dla mnie idealny taki jak chciałam od dawna;)  Natomiast w litach zakochałam  się od razy są śliczne,wysokie i przede wszystkim wygodne. Uwieźcie,że mimo mają te 12 cm chodzi się w nich bardzo dobrze.Kupiłam je w sklepie internetowym schuzz. Moje pierwsze i na pewno nie ostatnie lity :-)

Dziewczyny zapraszam was do konkurs,który organizuje z firma partnerssa. Do wygrania dowolny ciuch z ich sklepu. Zachęcam bo ciuchy są bardzo fajne ! :) TUTAJ 



 
kurtka-top secret|spodnie-tally weijl|komin- priv sklep|lity-schuzz

58 komentarzy:

  1. świetny zestaw:) kurteczka śliczna:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chciałam zółte ale niestety juz wyprzedane,
    bardzo ładnie skomponowaNy zestawe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nie mogę doczekać się świąt, piękne lity!! A.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka piękna <3
    ja też nie mogę doczekać się świąt, ale chyba nawet bardziej samych ostatnich do nich przygotowań jak właśnie np ubieranie choinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że lity to już raczej nic oryginalnego, ale ja zastanawiam się nadal nad ich kupnem :D Kurtkę masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :) świetny kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw! Buty są świetne :) Jednak nadal się dziwię, jak udaje się Wam chodzić w takich niebotycznych obcasach po śniegu/śliskich chodnikach(w zimie:), ja w płaskich czasami mam problem z utrzymaniem równowagi :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne lity - to chyba najlepszy, najbardziej uniwersalny model ;)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków firmy ORIGINAL SOURCE NIE ZAWIERA RUTYNY! http://nitkafashion.blogspot.com/2012/12/zapewne-wiekszosc-z-was-miaa-stycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygladasz :) bardzo ładny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny zestaw, drugie zdjęcie boskie, ,i te buty weź oddaj :D i zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne Lity:D Też bym chciała już święta!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zauważyłam wyglądasz na bogatą dziewczynę. Mało osób dostaje w mikołajki telefony.. zazwyczaj taki prezent jest po choinką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. bez przesady... a telefon kupił mi chłopak na mikołaja i gwiazdke :)

      Usuń
    3. sama sobie nie mogłaś kupić tylko chłopak musi ci rzeczy kupować?

      Usuń
    4. po pierwsze Kuba nic nie musi,kupił go bo wiedział ze bardzo mi się on podoba :) do niczego go nie zmuszałam...

      Usuń
  14. też uwielbiam lity!! Sama ma czarne i brązowe i to sa najwygodniejsze buty na świecie!!! Co do fotek- sa świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! :)
    Lity to zdecydowanie najwygodniejsze i najstabilniejsze buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie Ci w tym zestawie :)
    Buty świetnie się komponują z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu wszystko kopiujesz od innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co dla ciebie znaczy wszystko ?
      kupuje to co mi sie podoba a nie kopiuje...

      Usuń
  18. Ja z Mikołajem w postaci mojej mamy wybrałam się do kawiarni :P
    Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. zero swojego stylu tylko jak ktos ma to ty juz tez musisz miec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha prosze cie i po czym to oceniłas ?;) po kilku postach :D

      Usuń
    2. *oceniłeś jak juz

      Usuń
    3. wystarczające

      Usuń
  20. jejku takie buciki chcę <3
    Anonimie wyżej chciałabym zobaczyć jak Ty wyglądasz i co sobą reprezentujesz, skoro tak łatwo Ci przychodzi ocena innych..
    *
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś świetna! Lity i wgl cało kształt świetnie! :) A przygotowania już powli trwają ;p aa i mam nadzieje, że takimi anonimami się nie przejmujesz? też mam kilku którzy wszystko mają na nie eh gra nie warta świeczki z nimi ;d Pozdrawiam i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos Ty,nie mam czym sie przejmowac :)

      Usuń
  22. strasznie podobają mi się twoje lity :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka baaaardzo przypadła mi do gustu ;D co do anonimów, to chyba jakiejś osobie się nudzi i dodaje co chwila takie nic nie wnoszące komentarze -.- aaah, jak ja lubię jak ktoś ocenia zza anonima..
    Zapraszam do mnie, dodałam duży post z inspiracjami na studniówkowe kreacje!!
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty ładne, ale kurtka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak kupie sobie lity to powiesz , ze kopiuje ? zapewne tak bedzie -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie <3 lity idealnie uzupełniają ten zestaw
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. pieknie wygladasz, super zestaw
    zapraszam do mnie - obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te listy są cudowne! <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja juz obserwuje ;) czekam na cb :*

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja jakoś nie mogę się przekonać do litów :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się Twoje butki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czarne lity są najbardziej uniwersalne z pewnością to trafny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam takie, ale zamszowe . A Ty, widzę, że wreszcie je kupiłaś.. ;) Pasują do Ciebie . ;)

    http://just-feel-yourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń