2012-12-13

photo mix-new in-winter !

Cześć dziewczyny jutro piąteczek a ja mam tylko 2 lekcje yeah <3 Jak wam idą przygotowania do świąt ? :) Ja już kupiłam prezenty,zrobiłam z mama uszka mmm<3 i posprzątałam w pokoju a w sobotę czeka mnie malowanie i ever ! Post ma w sobie kilka rzeczy mianowicie ostatni wypad  do parku z Mają, nowości z tego tygodnia i ostatnie zdjęcia z początku zimy.Najbardziej cieszy mnie ,że mam już prezent dla Miśka.
A na gwiazdkę upatrzyłam sobie brązowa torebkę z ćwiekami shopper i buty biker boots.

Kochane zapraszam was do konkurs organizowanego przez mnie i firmę partnerssa.pl do wygrania dowolny ciuch z ich sklepu,zapraszam  < tutaj> ;)! Udział mogą brać wszyscy nie tylko osoby mające blogspota wystarczy pod postem konkurs wpisać swój email,powodzenia :*





35 komentarzy:

  1. świetna czapka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomijając fakt, że Ty świetnie wyglądasz to Twój chłopak? ma fajne buty i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia ;) ślicznie ci w bordowym kolorku ;) dziś się dużo złego naczytałam o tej odżywce eveline ;/ i postanowilam swojej juz nigdy nie uzyc widząc co zrobila z paznokciami niektorych osob

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czytalam :) dla mnie 8in1 yła zla ale ta co mam teraz jest rewelacyjna paznokcie szyko rosna i nie łamia sie puki co :)

      Usuń
  4. Lity widzę, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobna czapuche:) gdzie swoja zakupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, ogólnie blog również bardzo mi się podoba.

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie zdjęcia.
    Śliczne buty :*
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Relly so nice pics and great haircolor. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądacie zakochańce ;)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, oo odżywkę polecam sama używam tej samej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie;)
    rodzinka w komplecie;d
    swietnie wygladasz;) kurtka ma piekny kolorek;)
    i oczywiscie ze obserwujemy;) juz dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zadna rodzinka :) ta mała dziewczynka jest siostrzenicą Kuby :)

      Usuń
  12. Wyglądacie przepięknie ;) Duuużo szczęścia i miłości! :*

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym wygrać można zestaw kosmetyków firmy ORIGINAL SOURCE NIE ZAWIERA RUTYNY! http://nitkafashion.blogspot.com/2012/12/zapewne-wiekszosc-z-was-miaa-stycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie dziecko :D
    pięknie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;) Czapka i buty są mega *.* ;) Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie mam opóźnienie z prezentami ;/ czekam na przesyłki, co wykombinowałaś dla swojego miśka? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tydzien na pewno dojdą :) nie bede tutaj pisac bo Kuba czesto wchodzi na bloga :)

      Usuń
  16. kurta jest śliczna! :) ja prezentów nie mam narazie, szukam czegoś odpowiedniego ciągle, mam jeszcze tydzien na szczęście :)

    zaparszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojoj :3 megaśnie <3
    *
    zapraszam do mnie http://ullacherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czwarte zdjęcie od tyłu.. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. łaaa ;D telefonik czaderski masz ;D!

    OdpowiedzUsuń
  20. rodzinna atmosfera tak świątecznie i ciepło :) cudowny blog:)) obserwuje i zapraszam do siebie :P POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń