30 grudnia 2012

Pół roku na blogspocie

Cześć moje drogie czytelniczki.Jutro koniec roku oraz pół roku mojej obecności na blogspocie. Wszystko zaczęło się od częstego oglądania różnych blogów o modzie i w końcu pomyślałam,że może i ja zacznę prowadzić takiego bloga.No bo czemu nie,fajna sprawa z tym blogowaniem..Cieszy mnie każdy nowy obserwator,bo wtedy widzę,że to co robię ma sens i ludzie to czytają :)Na początku była to dla mnie czarna magia nie wiedziałam co robić jak robić żeby było dobrze i wam się podobało.Dla każdego jest ciężko na początku ale jak widzicie rozkręcam się pomału. Wytrwałość,cierpliwość i systematyczność doprowadziła mnie do tego miejsca na ,którym teraz jestem.Jest to dopiero mój początek z blogowanie i  czuję ,że będą tu bardzo długo.Lubie to co robię,cieszę się dodając nowy post, rosnąca liczba obserwatorów, rosnącą liczbą wyświetleń bloga,nowym komentarz.Dosłownie wszystkim <3 Dziękuję,że jesteście cały czas ze mną. ;* Dodaje cześć stylizacji która znalazłam na komputerze z całego półrocza.






No to wszystkiego dobrego w nowym roku ! 

Oby ten rok był jeszcze lepszy dla mnie i dla was ;*

58 komentarzy

  1. powodzenia w dalszym blogowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też niedługo będzie pół roku ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję pół roku, oczywiście życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, mam nadzieję że zostaniesz z namii dłuuugo :D
    a stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie na każdym zdjęciu :) Fajnie czytać takie posty. Wytrwałość-tego właśnie mi brakuje, a może bardziej czasu ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!. Mam nadzieję że nie zrezygnujesz z bloga i dalej będziesz dodawać ciekawe stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na pół roku blogowania masz bardzo dużo czytelników, a od dziś również i mnie :)
    w każdym zestawie wyglądasz rewelacyjnie- dobrze, że próbujesz różnych kolorów, zestawień i stylów!

    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bloga mam pół roku, no dokładnie od ostatniego dnia maja :) Życzę Ci sukcesów i kolejnych lat na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też pół roku wybiło:) Życze wielu dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najdłużej zajęło mi odważenie się na pokazanie światu moich pomysłów,a także mnie samej- póki co próbuję swoich sił! :D Wielu postów i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)) POZDRAWIAM, Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu i Szczęśliwego Nowego roku również ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, po pół roku tak ładnie rozwinięty blog, zazdroszczę! :)
    I sporo czytelników, masz kolejnego ;)

    Wytrwałości w tym, co robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie kreacje są śliczne ;*
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś śliczna, pisz dalej i więcej! Wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia dalej ;)) , ja w tym siedzę dopiero od grudnia ;P
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :) M. zapraszam do nas na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia słońce:* dodawaj więcej stylizacji, bo świetny masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje wytrwałości!! Oby kolejne lata blogowania były jeszcze lepsze!! :)
    Udanego Sylwestra!:)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w dalszym blogowaniu;)
    lubię do ciebie zaglądać
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Gratulujemy! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Great looks!
    I´m following you now ;)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. W co byś się nie ubrała i tak wyglądasz jak milion dolarów :D
    Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez jestem tu pół roku ale mam 4 razy mniej obserwatorów :D
    gratuluje statystyk :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w dalszej przygodzie z blogowaniem :) Stylizacje na przestrzeni pół roku są świetne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne stylizacje;)
    ii teraz mozemy czekac na swietowanie roku;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne podsumowanie, ja jutro również coś wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A więc powodzenia w kontynuacji!:) Ja na blogspocie jestem od dobrych trzech lat, z czego pierwszy rok był on chowany w takiej tajemnicy, że oprócz mnie o jego istnieniu wiedziały może z dwie osoby. Potem wszystko się pozmieniało... czasy się zmieniły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję pół roku i życzę powodzenia w następnych latach! i wytrwałości :) świetne outfity, szczególnie te w czerwonych rurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje! mi niedługo 3 miesiąc stuknie, więc chciałabym prowadzić bloga tak długo jak ty. powodzenia w dalszym pisaniu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej !
    Zostałaś nominowana do Liebster Award !
    Więcej informacji na :
    http://fashioninviola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia: )
    Ja bloguje od tygodnia i już wiem że będzie cięzko:D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam już bloga trochę więcej niż rok :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  33. boskie, i gratuluję wytrwałości...
    ja zmieniłam trochę... wpadniesz? ps. zaobserwuj, jeżeli ci się spodoba <3
    pozdrawiam serdeczne'
    jeszcze raz piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie grube nogi masz na niektórych zdjęciach...lepiej nie chodz w krótkich spodenkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kochanie ty nigdy chyba grubych nog nie widzlas :) Popatrz sie lepiej na swoje nogi a nie z anonimka lecisz :D Jesli myslisz,ze zaczne sie tym przejmowac to jestem w błedzie :*:*:*

      Usuń
  35. i kolejnego pół roku ;)!
    napis zrobiony w photoscape, czcionkę pobrałam z jakieś strony :)

    OdpowiedzUsuń
  36. trzymam kciuki za dalsze blogowanie! ja nawet nie wiem od kiedy my prowadzimy bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jezuu, jaka ty chuda jestes! :O

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje;) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nominowałam Cie do Liebster Blog Award, więcej informacji znajdziesz na moim blogu !

    http://brightlikesun.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  40. no to pozostaje tylko życzyć sukcesów w przyszłym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. oczywiście zapomniałam Ci odpisać!z miłą chęcią poobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. pół roku ,ale za to kwitnące:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne stylizacje :)
    Hej! informuję o zmianie adresu bloga! dużo nowości zapraszam!!!
    -Szukam modelki do profesjonalnej sesji :)
    http://diamond-sparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję! Dla mnie pół roku blogowania też było sporym sukcesem i bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na założenie bloga :)
    Pozdrawiam i dalszych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  45. FAJNE STYLIZACJE;) PDOOBAJA MI SIE;)

    POWODZENIA;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacje bardzo fajne:) Takie normalne, nie przesadzone- widać, że dobrze się w nich czujesz :) I baardzo podoba mi się sweterek z 3 zdjęcia! Życzę samych sukcesów!:):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje tylu obserwatorów i wyświetleń zdobytych przez pół roku :) Powodzenia w dalszej działalności.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje rozwijania się bloga i twojego stylu - i świetne czerwone spodnie! ; )
    inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, jak ten czas leci, ja też już niedługo bd miała pół roku... :)

    Pozdrawiam, Angelika
    http://just-feel-your-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP