2013-01-27

27/01/13 - zaczynamy ferie

W końcuuuu i u mnie zawitały ferie. Całe dwa tygodnie odpoczynku od szkoły,wczesnego wstawania i nauki...Teraz będę miała dużo czasu dla siebie i bloga :)  Co bardzo mnie cieszy :)
Moje kochane buty typu Emu maja swoich zwolenników jak i przeciwników  Lecz ja nie wyobrażam sobie zimy bez nich w szafie. Są takie cieplutkie i wygodne a to przecież najważniejsze zimą.No i oczywiście moja futrzana czapka bez,której również nie mogę się obejść zima. A wy macie swoich zimowych ulubieńców ? :)












 kurtka-reserved| koszul-priv sklep| spodnie-priv sklep| torebka-etorba|emu-ugc| czapka-priv sklep

73 komentarze:

  1. udajesz super blogerke, ktora wspolpracuje z dennymi firmami, ktore daja ci zwykle szmaty a ty wszystko bierzesz bo ZA DARMO i potem chwalisz sie przed kolezaneczkami. kochanie nie dosrastasz do piet zadnych konkretnym blogerkom takze wiesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie rzeczy, które dostałam mogę policz na palcach jednej reki także masz słabe wiadomości :) Jak wymyślisz coś bardziej oryginalnego daj znać:*

      Usuń
    2. Kochana, dobre podejście! Tego typu komentarze piszą ludzie, którzy zwykle sami nie potrafią się ubrać i nie mają stylu, siedzą na internecie i piszą denne komentarze żeby urozmaicić swoje smutne życie :) Dziś dostałam pierwszy komentarz w podobnym stylu i powiem Ci że mnie podbudował :D

      Usuń
    3. Najbardziej śmieszy fakt, że te pożal się boże komentarze są od osób anonimowych.. śmiech na sali... więcej odwagi :)

      Usuń
    4. Dokładnie wszechwiedzace anonimy...one oczywiscie sa ponad;-)
      Szkoda, ze podpisać się nie umią

      Usuń
  2. urocza czapka !<3

    Proszę polub mój fanpage na Facebooku:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się kończą ferie... ;<
    Fajny zestaw, zresztą jak zawsze.;]

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNY look ;DDD

    zapraszam na nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna czapa :) lubię takie włochatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja ;) Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czapka gruba, buty tez a skore sie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna włochata czapa, na pewno jest bardzo cieplutka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie czapki, świetna stylizacja! mnie niestety juz ferie nie obowiązuja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :D Ja kończę ferie;(

    OdpowiedzUsuń
  11. super czapka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimno mi jak Cie widze... no ale czego sie nie robi dla mody... ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. pozytywnie, wypocznij na wolnym ile się da :)pięknie wyglądasz, podstawa to ciepła czapka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie normalna... wżyciu nie ubrałabym skóry w zimie..beznadziejna stylizacja w glownej mierze przez skore i twa twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo się przejęłam twoim daniem:)

      Usuń
    2. Widać, że dużo myślisz o jedzeniu ;)

      Usuń
    3. haha prosze Cie wymysl cos lepszego to juz mnie nudzi ! xD

      Usuń
  15. Świetna ta czapa! ;)
    Pozdrawiam, w wolnym czasie zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. futerkowe czapy dla mnie na tak, ale emu... to nadal kapcie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. anonimowe komentarze wywołują u mnie niekontrolowane ataki śmiechu... nie przejmuj się ;))

    całość bardzo mi się podoba, tylko martwię się czy za bardzo nie zmarzłaś w kurtce? ;)) wielki plus za wizualny efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko u Ciebie uwierz :)

      dałam rade:*

      Usuń
  18. ale ślicznie wyglądasz w tej czapce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. coraz bardziej przekonują mnie te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne wyglądasz choć fakt skóra w zimę to nie najlepsze wyjście, ale efekt jest:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz - z chęcią zabrałabym Ci czapkę i torebkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ci dobrze, że masz ferie :)
    Ja uwielbiam Emu, najcieplejsze i najwygodniejsze buty pod słońcem!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie na zimę emu to obowiązek :D Aczkolwiek trafiłam teraz na dość nie fajne :P
    A mi się ferie własnie skończyły, buu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna torebka :) a czapa musi być niezwykle cieplusia :)

    obserwuję :) - Marta

    Follow Me wwww.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przemakają Ci emu?
    Btw, świetny blog, piękna dziewczyna, będę zaglądać regularnie :)
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przemakają, ponieważ są popryskane specjalnym preparatem :)

      Usuń
  26. Ładnie tu wyglądasz :)
    ___________________
    bluvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za zajrzenie na mojego bloga i pozostawienie komentarza :)
    co do twojego bloga i notki: wszystko super!
    bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie złożyłaś ten zestaw ! Jestem pod wrażeniem :) Buty Emu zgadzam się z tobą są nie zastąpione zimą :)

    wpadnij prosze do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. o tak!:) również lubię buty typu emu.
    jak dla mnie są genialne :D
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę, ja na ferie muszę jeszcze trochę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Futrzak jest boski :) mi się taki marzy ale nie mogę spotkać :( miłych ferii odpoczywaj kochana i baw się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacja, torebka świetna.:)
    obserwuje i zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie wyglądasz. Swietna czapa...przypomniałas mi o mojej..dzieki
    A anonimami się nie przejmuj, podobno ich ilosc rosnie wraz ze wzrostem popularnosci bloga;-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję <3
    Czapka jest znakomita! Też miałam w tym roku zaopatrzyć się w taką futrzaną, ale już chyba sobie odpuszczę - mam nadzieję, że niebawem wiosna u nas zagości :)
    Pozdrawiam!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam strasznie podobną torebkę.. :)
    świetna czapka, ładnie w niej wyglądasz. :)

    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ta torebka. Emu oczywiście też posiadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz <3 A ten anonim na górze to po prostu śmiać mi się chce. Przecież ona jeśli coś to reklamuje ich, a oni ją, więc to działa w 2 strony, ludzie, przestańcie zazdrościć :)
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/afw-store.html
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za takim typem butów ale każdy ma inne gusta, za to czapka świetna♥
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! Ja też nie wyobrażam sobie zimy bez butków Emu! Są niezastąpione :) Czapka świetna, mam podobną. Całość bardzo pozytywnie. Może zechcesz wpaść do mnie? Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeżeli spodoba Ci się u mnie.

    Pozdrawiam

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. uroczo wyglądasz w tej czapeczce! świetna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliiczna czapeczka <3
    obserwujemy i zapraszamy do nas : http://fatalaszek96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. tylko kurtki zimowej nie widać :D dobry strój :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ta stylizacja jest super:) Przypadła mi do gustu kolorowa koszula,ale generalnie wszystko bym przygarneła z tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  44. lepiej jakbyś usunęła fbl i prowadziłą samego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń