2013-02-20

chillout ;-]

Dzisiejszy post jest bardzo codzienny nie wyróżnia się niczym specjalnym.Pogoda za oknem załamuje mnie konkretnie. Tak bardzo chcę już wiosnę lub chociaż by nawet marzec ;] Mam serdecznie dość kurtki zimowej, szalików,emu,puchacza, rękawiczek....Też tak macie ?:] Na sobie mam to w czym jest mi najwygodniej czyli legginsy i T-shirt. Leginsy są inne niż cała reszta. Mają w sobie coś oryginalnego może i zdjęcia nie oddają ich uroku ale dla mnie są świetne. Jeśli wam też się tak spodobały możecie je kupić na stronie lumide . Białych t-T-shirt'ow mam dużo w szafie ale ten z nadrukiem jest moim ulubionym.












bluza-reserved | legginsy-lumide | bransoletka-pistil

48 komentarzy:

  1. świetny codzienny zestaw;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te legginsy :)
    No i bardzo podobają mi się Twoje włosy, naturalnie masz takie falowane? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki psiak i jak ładnie pozuje do zdjęć ! ;) Fajnie wyglądasz w tej koszulce :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dni :D. Masz bardzo ciekawe legginsy. Mam bardzo podobny lakier na paznokciach ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podobają Twoje leginsy, ale na Tobie :) do mnie by nie pasowały, ale kto wie! Kobieta zmienna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodobały mi się te leginsy :))
    bardzo ładne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam legginsy takie jak Ty masz czyli skórzane! <33 Teraz poluję na takie spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te leginsy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego ale uwielbiam zwykłe, białe koszulki z nadrukami. Zawsze mi się podobały ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też, nawet 120cm ;p ;p heh.

    OdpowiedzUsuń
  11. białe koszulki z nadrukiem są idealne na wiele okazji,uwielbiam je!:)

    Ps.Masz cudownego psa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Psiak - mistrz! :D :D :D JA już nie mogę patrzeć a ten śnieg i szarugę :( :( Chce już moje trampki i koszulki!!!!
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! proste, białe koszulki to rewelacyjne rozwiązanie, kiedy nie mamy co na siebie założyć - nigdy nie będzie modowej wpadki. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    Na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Merg, może chcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne masz włosy i uroczego pieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne foteczki i jakie słodkie!Masz super legginsy,a piesek uroczy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Legginsy sa a'lla skórkowe? Jeśli tak, to mam takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. luźno tak najlepiej :P piękny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia !
    cudny psiak !

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz..
    cudny piesek :) zapraszam do mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz , bardzo podobają mi się legi !

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  21. haha słodki psiak :)
    http://northflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki piesek! :) Odpoczynek każdemu się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana,okropne te leginsy o.O to znaczy,ostatnio jak wychodzilas z busa,to strasznie zwisaly ci z pupy [*] Niezbyt ładnie estetycznie to wygląda ;o Pzdrawiam ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wielka szkoda ze miałam je wczoraj pierwszy raz ubrane...oj ;]

      Usuń
  24. Piesek wymiata, legginsy i T-shirt genialny ! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. legginsy sa piekne , szkoda ze na mnie pewnie bylyby krotkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. legginsy masz świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodki piesio *.* <3
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  29. o rany, co za pocieszny psiak :D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. portretowe zdjęcie jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też już mam dosyć zimy i tych zimowych ubrań:(
    Bardzo ładny piesek :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz cudownego psiaka!
    Też mam dość zimy i tych ciepłych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam dość zimy!
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń