18 lutego 2013

mała czarna ! ;)

Cześć kochani,post jest na szybko. Nie będę się rozpisywała ponieważ nie mam na to czasu ;< Jutro czeka mnie sprawdzian z wosu,kartkówka z matematyki i z polskiego. Mała czarna stała się moją ulubiona sukienka,jest dla mnie idealna posiada wszystko to co oczekiwałam od małej czarnej. Sukienkę możecie kupić w sklepie x-moda. Sklep ma bardzo ciekawy asortyment także polecam jak najbardziej !:) Dodatek stanowią mega wysokie czerwone szpilki oraz suszone liście w kolorze starego złota.











sukienka- x-moda | rajstopy-janina_skl | buty-renee | naszyjnik-lulla 

50 komentarzy

  1. ślicznaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy wcale nie są "mega" wysokie.. Chyba wysokich butów w życiu nie widziałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOZE WYDAJA SIE BYC NISKIE ALE 17 CM TO DUZO JAK DLA MNIE

      Usuń
    2. Hahahahhahaha to dopierdo***łaś :) Otóż Kłamstwo, kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo! Najwyższe szpilki jakie są w sprzedaży mają 16 cm. Poza tym na gółe oko widać, że mają co najwyżej 14cm ;)

      Usuń
    3. http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/urocze_zamszowe_szpilki_yyq1140-8_czerwony.html maja dokladnie 16 kochanie :)!

      najszyzsze szpilki maja 16 cm haha prosze Cie ;)

      Usuń
    4. Hahaha no 16 a nie 17 ^^

      Usuń
    5. proszę bardzo - najwyższe szpilki stworzył Louboutn - 20 cm :)

      http://www.kimono.pl/Najwyzsze-szpilki-Christiana-Louboutina-ZOBACZ-ILE-MAJACENTYMETROW-a2562

      anonimowi komentujący zaskakują mnie swoim ograniczeniem w dobie XXI wieku...
      ;)

      Usuń
    6. chyba xle oceniłam tą rozmowę.... chodziło o buty najwyższe, które sprzedaje ten sklep ;) wybacz kochana, że tak się wtrąciłam - zrozumialam to inaczej ;) nie dodawaj komentarzy proszę :) buziak

      Usuń
  3. pieknie wyglądasz boska sukienka i szpileczki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy mega ;-D ale lepiej by to wygladalo z czarnymi butami z zakrytymi palcami :):):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, rajstopy-poluje na takie :P buty MMMMM <3
    prześlicznie wyglądasz:) naszyjnik równiez boski.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy te buty są wygodne.?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie weszłam na ten sklep w którym je kupiłaś i właśnie ten model najbardziej mi się spodobał, dlatego pytam, lepiej się upewnić zanim się coś kupi. Dzięki za odpowiedz.:)

      Usuń
    2. Twierdzisz, że buty nie są wygodne, a pewnie będziesz pokazywała je w co drugiej stylizacji.

      Usuń
    3. Kolejna zazdrosna osoba? lol. żal mi takich hejterek. Pewnie grubaski, które mogą tylko pomarzyć o twoich stylizacjach.

      Usuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie !
    Sama mam podobną sukienkę <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka piękna, co do rajstop to nie przekonują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne buciki chociaż jakoś nie uznaję chodzenia w butach bez palców i rajstopach, bo to troszkę dziwnie wygląda. Ale na prawdę są urocze! Sukienka jest prześliczna chociaż znowu ja osobiście nie ubierałabym nic na szyję, bo jest śliczna sama w sobie. I rajstopy genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik mnie urzekł:) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest powalająca :) podoba mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak sukienka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna, ale z tymi rajstopami staje się bardzo tandetna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna, ale zamiast tych butów dałabym jakieś kryte :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest extra :) mam prawie taką samą z Reservedu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny dekolt ma ta sukienka. I to jedyne co mi się podoba w tej stylizacji. Sukienka nie dość że masakrycznie krótka w połączeniu z tymi rajstopami wygląda strasznie wulgarnie i wyzywająco :|

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała czarna idealna na każda okazje <3
    http://northflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nooo, fajnie podkreśla kształty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna :D podobno każda kobieta powinna mieć chociaż jedną mała czarną w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam małe czarne ;) W Twoim wydaniu wygląda przepięknie, jeszcze z tymi butkami i naszyjnikiem <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka bardzo ładnie podkreśla Twoje kształty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta kiecka jest niesamowicie zmysłowa :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wosu nie lubie,nie wiem jak to przetrwalam ;O a o polskim nie wspomne;p współczuje hehe

    całkiem niezła ta kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooooo wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się Twoje ubrania :) Szukałam podobnej sukienki jednak zostałam przy starej, uwielbiam zakolanówki dzięki czemu rajstopy też przypadły mi do gustu. Naszyjnik - rewelacja. A buty nie dla mnie - wolę powiedzieć że są okropne ;) Niestety mam za chudą stópkę i zawsze kończę z wyskakującymi butami gdy mam wyciąte przody.. eh. :(
    A moja paczka pochodzi z rozdania - poszczęściło mi się :)
    zapraszam częściej, może nawet do obserdowania? ja dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna ta sukienka :)
    przypominasz mi trochę Ewę Farne :D

    obserwujemy? ;>
    zapraszam: kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny łańcuszek i buty ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile masz wzrostu, jeżeli mogę zapytać? ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP