2013-02-05

navy jacket,blue shirt and dark jeans

Mamy początek lutego a za oknem zero śniegu u Was też tak jest dziewczyny ?:) Z jednej strony się ciesze bo coraz bliżej wiosny ale z drugiej wiem,że znowu będzie śnieg i minusowa temperatura. Już zrobiłam moją wiosenną  listę must have ;) W końcu znalazłam odpowiedni pokój w Mielnie i dzisiaj wszystko załatwiłam teraz tylko pozostało czekać do 13 lipca :) Już nie mogę się doczekać.Dzisiejszy outfit jest prosty a zarazem elegancki.Granatową marynarkę połączyłam z błękitną koszulą oraz ciemno niebieskimi jeansami.Dodatki to biały zegarek,który był od dawna na mojej liście must have jest dostępny tutaj oraz złota bransoletka. Jak wam  się podoba ?:) Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o konkursie ,który organizują z firmą Mosquito zapraszam tutaj. Do końca konkursu zostało tylko 2 dni śpieszcie się .:)!











 żakiet-mosquito| spodnie-tally weijl | torebka-etorebka | koszula-reserved | zegarek-Flawless International

48 komentarzy:

  1. śliczny żakiecik;) bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz.:) a torebka jest śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny żakiet, szukałam takiego mniej oficjalnego i ten mi się podoba :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten żakiecik:)
    chętnie bym taki przygarnęła;p
    zegarek też śliczny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to już wakacje zaplanowane? rewelacyjna marynarka, właśnie szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja! Świetne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw!
    ja czekam z utęsknieniem na wiosnę, listę must have zrobiłam już jakis czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny look ; ))

    zapraszam do mnie - nowy post !! :))

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool look dear!! Thanks for visiting my blog:)

    styleinlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka, genialny zegarek :)
    Dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja! ja biegałam ostatnio za jakąś marynarką, ale jakoś na nic zdecydować się nie mogłam... twoja jest piękna!

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twój styl :)

    PS. Mam takie same buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebkę kocham <3 Ogólnie zestaw bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie publikujesz komentarzy, w których ktoś wyraża swoją negatywną opinię na temattwoich ubran?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WŁASNIE SIE SPRZEDAŁAS KOCHANA ;) bo to jest blog a nie stornadla hejtow ;p

      Usuń
  17. świetne stylizacja, wszystko razem tworzy fajną całość:) A.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam jednak nadzieję, że tego śniegu nie będzie, w końcu świstak Phil przepowiedział nadejście wiosny:) super wyglądasz mam taką samą marynarkę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz :) a marynarka bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię łaty na łokciach :) Fajna, codzienna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie wyglądasz, torba jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  22. A dzisiaj nas jednak zasypało, nie wiem jak u Ciebie, ale w Krakowie pełno śniegu. Fajna ta marynarka z łatami,a pierścionkiem i kolorem lakieru jestem wręcz zachwycona :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiekny zakiet;))
    bardzo fajnie wygladasz;)) ii widze duzoo sloneczka u Ciebie;))

    OdpowiedzUsuń
  24. całość jak najbardziej na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam łatki na łokciach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny masz zegarek i marynarkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna marynarka :)U mnie powrót zimy , śnieg pada i pada :)Ale dzieciaki się cieszą, bo zaczynają ferie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny masz zegarek! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. prosty ale fajny strój. Ładne masz imie w każdym bądz razie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw. Koszula cudna!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne buty i torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz :) super.. a podobną torebkę widziałam na allegro :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię żakiety z Mosquito :)

    OdpowiedzUsuń
  34. po co prowadzisz fbl ? zostaw samego bloga ; *

    OdpowiedzUsuń