2013-02-11

Nowości w szafie ! ;)

Mam dla Was kilka nowości z ostatnich dwóch tygodni.Ciuchy są już z myślą na wiosnę .Beżowa baskinka,czerwona sukienka,czarna bluzeczka z kołnierzykiem...Jak już wiecie kołnierzyki w ostatnim czasie stały się bardzo popularne. Można je spotkać na wielu bluzeczka jak i kupić osobno. Też macie takie bluzeczki z kołnierzykami ?:) Według mnie mała czarna powinna znaleść się w szafie każdej dziewczyny,kobiety. Jest bardzo uniwersalna możemy ja założyć na rożne okazje i zawsze będzie wyglądała bardzo dobrze.Ostatnio rozglądałam się za kurtką na wiosnę.Widziałyście jakaś ciekawa a może już kupiłyście ?:) Hhmm od długie czasu zastanawiam się nad wizyta u fryzjera. Chyba znowu powrócę do grzywki, troszkę podetnę końcówki i może zafarbuję włosy :) Co myślicie o tym?:)
A teraz małe pytanie czy tylko ja tak nie mogę doczekać się wiosny? Cienka kurtka,trampki,ciepłe i dłuższe dni.Uwielbiam jak wszystko powraca do życia. Najbardziej z wiosno kojarzą mi się pierwsze przebiśniegi.Też tak macie ?:)

Sukienka- x-moda

portfel-priv sklep 

 bluzeczka z kołnierzykiem- x-moda

 sukienka- preska

torebka - x-moda


 baskinka- preska

bluza-nike

legginsy- mosquito

A teraz troszkę biżuterii:

 bransoletki : 1).lulla 2).pistil 3).pistil

naszyjniki : 1).pistil 2).lulla

A wam co najbardziej przypadło do gustu ?:)

45 komentarzy:

  1. Sukienka- x-moda, portfel, baskinka i leginsy świetne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukienka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta mała czarna! oj tak ja też wyczekuje już wiosny! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna sukienka jest śliczna!
    Ja też się wiosny już doczekać nie mogę mimo, że lubię zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne nowości;)!
    szczególnie ta pierwsza sukienka i legginsy z Mosquito
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pewnie za darmo w ramach 'współpracy' :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta pierwsza sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. mała czarna i legginsy super! :)
    też już z niecierpliwością czekam na wiosnę i ciepłe, długie dni:)
    a z fryzjerem radzę uważać, chyba że masz sprawdzonego, bo ja straciłam połowę włosów.. 'końcówki' to pojęcie względne jak widać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiem o tym bardzo dobrze :) na podcięcie końcówek ma sprawdzoną fryzjerkę,która podcina max 3 cm poważnie !:)

      Usuń
    2. w takim razie spokojnie możesz siedzieć w fotelu i się relaksować. :D
      a na jaki kolor planujesz zafarbować włosy?

      Usuń
  9. czarna sukienka jest najlepsza !

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka z pierwszego zdjęcia jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w pierwszej sukience się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdobycze! Sukienki, czerwona torebka i baskinka- moi faworyci.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie najbardziej podoba sie ta pierwsza czarna sukienka :) jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza sukienka, portfel oraz torebka.. bardzo mi podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo ale cudeńka! Ten naszyjnik z piórkami jest cudny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie!;))


    zapraszam, ;

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!. Cudownie wyglądasz w tej czarnej sukience ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. masz boskie piersi! wyglądasz w tej sukience idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! czarna sukienka jest genialna, wyglądasz w niej bardzo bardzo sekswonie :)
    independent-am-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy :) biżuteria świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza sukienka- genialna! Ale wszystko mi sie podoba ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz prześlicznie,super ciuszki i dodatki,a te bransoletki,no pop prostu zakochałam się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mała czarna obowiązkowo :) też muszę się wybrać na zakupy :) nie bój się zmian, do fryzjera trzeba sie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej podoba mi się portfel i różowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w pierwszej sukience się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie super ,szczególnie torebka i portfel :)

    OdpowiedzUsuń