2013-02-22

Szykując się na wiosnę

Od dłuższego czasu rozglądam się za sportowymi i wygodnymi bucikami na wiosnę.Ostatnio przeglądając strony internetowe ze sportowymi bucikami natchnęłam się na świetna stronkę butyjana. Oglądając ich cały asortyment kilka par wpadło mi w oko.Głownie podobają mi się modele nike ale inne też są  świetne.Zastanawiałam się nad nike air max i nike capri. W Wy macie już jakieś pomysły na wiosenne,sportowe buty ?;] Wiosna zbliża się do nas coraz to większymi krokami.Jeszcze niedawno temu szukałam bucików na zimę a teraz już szukam na wiosnę. Bardzo szybko ociekają te miesiące.Nada moment  i będą wakacje na,które cierpliwie czekam ;]  


 A Wam,które najbardziej wpadły w oko ?;]





14 komentarzy:

  1. o tak trampeczki ! Już mi się marzą :) wszystkie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie 3 pary z ostatniej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampeczki z adidasa - już zamówiłam i czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. airmaxy po lewej są najlepsze :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi zadne sie nie podobaja , poluje na inne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie same Pumki jak te fioletowe tylko, że granatowe :) baaardzo polecam ! są niesamowicie wygodne i pięknie wyglądają na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc ja za sportowymi butkami nie przepadam, więc nie pomogę w wyborze

    w zamian za to obserwuję i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nike air macxy trzecie:) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podobają te niebieskie ;) świetny blog, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń