2013-03-25

buty Lacoste ;)

Cześć kochani ;) Jak minął Wam weekend? Jeszcze tylko wtorek,środa i ferie świateczne. W końcu dłuższy okres wolnego od szkoły. Mam wielką nadzieje,że ta okropna pogoda w końcu zacznie się poprawiać i bedzie ciepły wiosenny klimat. Szykuje dla Was post 'nowości w szafie' kto ciekawy?;]Mam do Was pytanie dziewczyny.A jak podobają się Wam buty Lacoste ?? Ostatnio znalazłam bardzo fajne modele na stronie butyjana.Zarówna modele męski jak i damskie są bardzo ciekawe . Zastanawiam się nad dwoma modelami oraz podsyłam Wam kilka zdjęć tych bucików sami zobaczcie. Nie mogę się zdecydować,pomożecie ?;)
A Wam jakie najbardziej przypadły do gustu ?:)



Jak myślicie,które lepsze 1 czy 2 ?;>


buty Lacoste męskie ;>


buty Lacoste damskie ;)

39 komentarzy:

  1. męska kolekcja zdecydowanie lepsza!:)
    mój chłopak nosi buty lacoste i jestem z tego powodu zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piąte od góry z kolekcji damskiej (granatowo malinowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ci swoje odsprzedam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pytasz się jakie kupić, a potem i tak kupujesz inne, jak było poprzednim razem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale teraz to już pewne,ze te dwa modele tylko wchodzą w grę :D Chce lacoste i tyle;>

      Usuń
    2. ostatnio też byłaś zdecydowana ;)

      Usuń
    3. oj tam xd koniec tematu;p

      Usuń
  5. juz Aga ma Lacosty i już się nią inspirujesz... haHAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie udawaj ze nie wiesz

      Usuń
    2. haha no bo nie wiem xd zresztą nie obchodzi mnie to,koniec tematu ;D

      Usuń
  6. mi się bardziej podoba 1 z tych co pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile masz zamiar pieniążków na nie wydać kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten model co chce jest po 200zł lub 230 zł ;]

      Usuń
    2. a skad masz na to kase?

      Usuń
    3. ty to chyba bogata jestes co?

      Usuń
  8. 1 ładniejsze, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. kup 1! najpiękniejsze <33333

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buciszki, bardzo zgrabne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzecie damskie, granatowo białe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie 2. :)
    jak będziesz nosić stópki to nie będzie tak bardzo widać skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się lacoste :c

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa jak 1 wygląda na nodze, ale ze zdjęcia podoba mi się bardziej 2

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie pary są ładne ;)!
    nie mogłabym się sama zdecydować :D
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. jak już,to ostatecznie te drugie, ale obydwie pary jakoś mnie nie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza para bardziej mi się podoba!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze ładniejsze!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej L) tak jak prosiłas podaje ci swoj email : karo128@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się żadne nie podobają ;) Wole chyba nike albo reebooki

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog ;)


    Obserwujemy?


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń