2 marca 2013

moje pierwsze sneakersy

Na początku jak tylko weszły sneakersy na polski rynek nie podobały mi się w ogólne.Wyglądały jak zwykle trampki tylko,że na koturnie.Jednak oglądając mnóstwo stylizacji z nimi  stopniowo zaczęły mi się podobać. Pasuję do jeansów,sukienki czy zwykłych dresów. I końcu zapragnęłam je mieć.Oglądałam dużo sklepów internetowych ze snekarsam ale nie znalazłam takich ,które spodobały by mi się w 100 procentach.
Jednak ostatni oglądałam asortyment sklep czasnabuty i tam znalazłam moje wymarzone sneakersy. Jak dla mnie są idealne.Mają wszystko to co chciałam w nich mieć.Na pewno nie skończy się na jednej parze tych cudeniek. A wam jak się podobająNa koniec chciałam zaznaczyć ,że dzisiaj kończy się konkurs z firma x-moda w którym do wygrania jest śliczna czarna sukienka.






30 komentarzy

  1. fajne są, podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki ostatnimi czasy bardzo modne, wiele razy spotkałam się z takimi na ulicy. Ale Twoje są wyjątkowe, fajniejsze - ćwieki genialnie pasują i nadają genialny wygląd. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście wole klasyczne. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się stylizacji z owymi bucikami!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne. :)

    też muszę się w takie zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też planuje zainwestować z sneakersy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty shoes!!! Great pictures!!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają, ćwieki nadają im pazurka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się zbytnio nie podobały, ale zaczynam się do nich coraz bardziej przekonywać :)
    Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na kims mi się bardzo podobają, ale sama nie moge sie do nich przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super buty *.* muszę takie mieć ;)
    Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podobają, ale u kogoś do mnie po prostu nie pasują :) ale u Ciebie pewnie będą rewelacyjnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na poczatku nie moglam na nie patrzec:P a teraz sama zapragnelam takie miec i juz zabieram sie zeby kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie noszę butów na koturnie, ale te są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buty!
    ja jak do tej pory nie zdecydowałam się jeszcze na sneakersy,
    ale zawsze podziwiam u innych :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi generalnie w ogóle nie podobają się te buty, nie chciałabym w takich chodzić, ale Twoje mimo wszystko wyglądają ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ;D ćwieki dodają uroku, no ale o ćwieku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, mi od razu się spodobały, a też mam je od niedawna;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaaa super są :D Ja mam podobne ale niebieskie i bez ćwieków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne. Ja mam w pięknym kolorze niebieskim z dodatkiem pomarańczy. Niestety z zamszu. Ale te Twoje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ubrałabym.. całkowicie nie mój styl :D
    ale jeśli Tobie się podobają to gratulacje, że w końcu trafiłaś na te idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie podobają mi się sneakersy :)

    OdpowiedzUsuń

TOP