2013-04-03

TideShe.com -Spring New Designs ;)

Cześć kochane ;) Mam dla Was bardzo fajną ofertę jaką oferuje nam sklep TideShe.com ;)
Proponując bardzo fajne zniżki zobaczcie same ;D Ale najpierw moje faworytki z tego sklepu.








Do you find your own spring style?
Do you want this spring to be different?
Find your own style in TideShe.com now.
1.Up to $29 minus $5
2.Up to $49 minus $10
3.Up to $69 minus $15
4.Up to $89 minus $20
More activities, please pay attention to the Facebook Home Page : www.facebook.com/TideSheFashion


20 komentarzy:

  1. Super ramoneska! Poszukuję idealnej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ramonka rzuciła się w oczy od razu.Ja już mam idealną, ale nie jest z prawdziwej skóry :P

      Usuń
  2. Mam środkową. Udało mi się ją dostac taniej :)
    Jestem z niej zadowolona, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam środkową, z innego sklepu, trochę taniej.
    Ale jest świetna, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula jest świetna, już widzę ją w swojej szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka, wiosenna! :) kurtka piękna, a marynara chyba największe marzenie moje założyć marynarkę i wyjść z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowa koszula!!! Chcę taką mieć!!;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. do mnie właśnie idzie pocztą ta marynarka, ale z innego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tylko, że pogoda nie sprzyja noszeniu tych cudeńek na co dzień. Ja już w tym roku 2 razy ubrałam baletki w nadziei,że przywołam tym wiosnę - jednak się nie udało... Śnieg w bucikach, katar i kaszel w pakiecie:D ale nie ma się co poddawać:D

    OdpowiedzUsuń
  10. awww, nie mogę patrzeć na takie śliczności, bo od razu chcę wszystko mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka i ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka z numerem 2 bardzo by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń