5 maja 2013

5/5/13 - vans & aloha

Wczoraj wykorzystałam ładną pogodę na kilka zdjęć ;) Outift jest typowo sportowy. Bluzę z lwem połączyłam z niebiesko-szarymi  vansami. Trafiłam na bardzo fajną proporcję, ponieważ vansy były przecenione - 50 zł  zobaczcie sami ;) Oczywiście nie mogło zabraknąć ramoneski bez,której nigdzie się ostatnio nie ruszam ;) Ale jestem szczęśliwa ponieważ mam jeszcze tydzień wolne od szkoły,kto też leniuchuje jeszcze tydzień^^Na koniec chciałam Wam przypomnieć o KONKURSIE  ,w którym można zgarnąć dowolny ciuch ;)


kurtka-sheinside|bluza-aloha from deer|legginsy-priv sklep| vansy-megabuty|okulary-priv sklep

41 komentarzy

  1. bluza mi się bardzo podoba, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety do Vansow to tragedia, masz grube nogi nie nos takich spodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zaczynają się anonimowe komentarze od tej samej osoby ;) gratuluje ;)
      następnym razem wymysł coś bardziej oryginalnego bo się ciągle powtarzasz ;)

      Usuń
  3. Ale piekne te drugie zdjecie, wszystkie ładne ale to akurat wpadło mi w oko :)
    w ogóle śliczna bluza i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nareszcie jakieś nowe okulary bo tamte były beznadziejne , ;/ popraw błędy bedzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, wygodny zestaw :) całość mi się podoba.
    ja niestety jutro wracam na uczelnię. szybko zleciało wolne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza i vansy najlepsze! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. dosyć dziecięce te vanss'y :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza mi się podoba, ale tylko pod ramoneska, a tak normalnie to średnio się prezentuje :) mimo wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza mi się podoba ale tylko pod ramoneska, bo normalnie to się średnio prezentuje :) i takie wielkie bluzy najlepsze do legginsow <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj chlopak ma ta bluze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny strój :D
    A vansy genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 zdjęcie - przepiękne! a Twoje vansy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta bluzka, bardzo lubię motywy ze zwierzętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ramoneska ;DD

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza :) Vansy również :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetn jest ta bluza. Swietnie w tej stylizacji wygladasz :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfit :)

    xx
    Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. vansy i conversy najlepsze buty ever! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz ;)
    Bluza jest naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupuję Cię w całości!:) świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmmm, a ja się zastanawiam nad vansami, dla mnie chyba są zbyt sportowe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  23. bluza super:)

    a co do air maxow - jesli bedziesz chciala ten sam model to niestety raczej ich za predko nie znajdziesz:P

    OdpowiedzUsuń
  24. jee świetna ta bluza z lwem :)) pozdrawiam
    www.karenciastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tą bluze !!!!!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. buciki i bluza świetne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

TOP