2013-06-26

26/06/13 - blue,jeans & black sandals

Cześć kochani ;)Widzę,że spodobał się Wam wczorajszy post o mojej liście 'must have' z Polskich sklepów:) Bardzo mnie to cieszy ;) Mam niespodziankę dla WSZYSTKICH moich czytelniczek.Lubicie sklep presk24 ?:) Jeśli tak mam dla Was kod zniżkowy 6% na dowolne produkty w ich sklepie oczywiście na hasło mystylerooksanna. Zapraszam do sklepu  preska24 na zakupy kochani ;)!

Tym razem byłam zmuszona na stylizację w domu,ponieważ deszcz ciągle pada i tak od 3 dni...
W dzisiejszej stylizacji połączyłam kolor niebieski,jeansowy oraz czarny ;) Bardzo polubiłam asymetryczne spódniczki a w kolorze kobaltowym jeszcze nie miałam do tego świetnie pasująca na lato jeansowa koszula bez rękawów z dżetami,która możecie kupić tutaj ;)! Na koniec moja dzisiejsza paczka/niespodzianka z czarnymi sandałami.Na początku obawiałam sie wysokości tych bucików ale gdy założyłam je na nogę okazały sie bardzo wygodne i stabilne.Od razu bardzo mi sie spodobały,stały sie moimi ulubionymi oraz na pewno często będą mi służyć. Polecam wszystkim bo są naprawdę genialne,możecie je kupić tutaj ;)!


koszula-netmoda|spodnica-tbsport|sandały-salon_Anka| bransoletki-fhanet

40 komentarzy:

  1. ty boty jsou užasný<3 krásná jsi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a do tego bardzo wygodne i stabilne ;)

      Usuń
  3. przecudne są te sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i buty są świetne :) Ale ta koszula mi tu zupełnie nie pasuje. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki mi się bardzo spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty przepiękne :) Ty to zawsze się wystroisz piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wysokie są buty ?

    Ogólnie zestaw wygląda dobrze, jednak na górę wybrałabym coś innego.

    Pozdrawiam, Angelika
    http://just-feel-your-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i spódniczka prezentuja sie fenomenalnie! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że pasek przy kostce jest cieniutki, bo ogólnie paski przy butach w tym miejscu lubią skracać i pogrubiać nogi :( Mimo, że taka moda, to się ich nie poleca
    ale ogółem na + :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba oprócz koszuli

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudne buty :) I piękne paznokcie widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna koszula:)

    dzieki za odwiedziny:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz:) zakochałam się w Twoich butach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam :)
    _________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie. Oczywiście nic bym nie zmieniła. *.*
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Buciki są po prostu piękne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) !
    A Twoje oczy są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam prawie że takie same sandałki, ale beżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne sandałki i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czy rozmiar butów, które kupowałaś faktycznie miała taką samą wkładkę wewnętrzną jaka jest w opisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie taką sama ;) np. ja zawsze biorę wkładkę 24,5 i zawsze sie sprawdza ;)

      Usuń
  23. Fajny wpis ; )
    zapraszam do siebie peakdreams19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz:) buty są naprawdę wspaniałe:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń