3 czerwca 2013

beżowe szpilki

Cześć kochani;) Jest to post po dość długiej nieobecności na blogu.Spowodowane to była złą pogodą,wycieczką w góry i szkoła...Niestety pogoda od kilku dni nie pozwala nam na zbyt wiele.
Kochani jak idą Wam przygotowania do wakacji? Mi pełna parą zamówiłam kilka par spodenek,jasnych spodni,koszulek itd ;) W piątek jadę na małe zakupy i oczywiście do kina na Kac Vegas III .Wybiera się ktoś jeszcze ?W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać beżowe szpilki. Na tego typu model przymierzałam się od dawna.Od razu bardzo mi się spodobały. Są wygodne i świetnie wyglądają na nodze. Myślę jeszcze nad takimi szpilkami tylko w neonowych kolorach tj. różowy lub seledynowy. Co o nich myślicie,komu się podobają  a może komuś nie przypadły do gustu?:)


szpilki-czasnabuty

33 komentarze

  1. dokładnie nad tymi samymi się zastanawiam, tylko ze bez platformy mogą nie być aż tak wygodne ;/
    Masz mi dać znać za jakiś czas czy się dobrze w nich chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę dać Ci znać.. Są wygodne,zależny jaki model kupisz. Ja kupiłam droższe i jestem bardzo zadowolona

      Usuń
    2. Ważne jest jak są wyprofilowane :) Bo nawet najdroższe mogą być niewygodne

      Usuń
  2. o matko jakie cudowne!
    No nie znowu się zakochałam w butach!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha nie musisz sie tak chwalic ze drozsze kupilas xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie o to chodzi..lepiej kupić droższe niż narzekać,że nogi bolą,że obtarły itd..myśl sobie co chcesz;)

      Usuń
  4. Po co kupiłaś takie buty skoro i tak w nich np. do szkoly nie chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nie są buty do szkoły ;)

      Usuń
    2. y. a do czego? do zdjec?

      Usuń
    3. dla takich głupich pytań...koniec tematu.. nie bede odp na takie komentarze ! ;)

      Usuń
    4. A to w butach się do szkoły tylko chodzi?
      Może przydadzą się jej na imprezach itd...

      Usuń
  5. Śliczne :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mogłam obejrzeć Kac Vegas raz i to część pierwszą, reszta to dla mnie męczenie buły tym samym :) chociaż wiadomo, różne gusta :) a buty rewelacja! :)) na pewno będzie Ci w nich pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post .
    Zapraszam do siebie jestem tu nowa ; ) Mam nadzieję, że
    spodobają Ci się moje posty ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpic ? Błagam, to już w żadnym wypadku nie jest modne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your shoes :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ;0)



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie :D
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej unikam butów ze szpikulcem , aczkolwiek te prezentują się fajnie !
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie niestety chodzenie w szpilkach za nic nie wychodzi.. Dlatego u siebie preferuję koturny, choć bardzo podobają mi się szpilki <3 /K

    OdpowiedzUsuń

TOP