25 czerwca 2013

Moja lista MUST HAVE z Polskich sklepów

Cześć kochani postanowiłam zrobić moją listę 'must have' ale tylko z Polskich sklepów. Chcę podzielić się z Wami moimi ulubionymi sklepami oraz ciuchami i dodatkami,które muszą znaleście się w mojej szafie oraz te,które bardzo mi się podobają ;) Mam nadzieję,że spodoba się Wam taki pomysł i kto wie może będą takie wpisy pojawiły się na blogu. Możę pokażę Wam sklepy do,których jeszcze nie zaglądałyście a staną się one waszymi ulubionymi. Tymi sklepami są : preska24,mosquito,etorba,czasnabuty,sklep_Anka,JONA i wiele innych ;)

Jednym z tych sklepów jest preska. Bardzo lubię ten sklep za świetne ciuchy i bardzo dobrą jakość. Często oferują bardzo fajne promocje i zniżki.Tym razem na promocji mają baskinki,spódniczki oraz sukienki zobaczcie same ;) promocje

1|2|3

1|2|3

Kolejnym sklepem jest mosquito.Uwielbiam ich! ;) Bardzo często zamawiam u nich ciuchy i jestem mega zadowolona. Świetne pomysł,często dużo nowości i zawsze top. Teraz pojawiło się bardzo dużo promocji.

1|2|3

1|2|3

Jak torebki to tylko z etorba. Bardzo lubię ten sklep za świetną jakoś torebek i bardzo szybkie wysyłki.Od bardzo dawna zamawiam na tej stronie torebki i zawsze jestem bardzo zadowolona. Również i etorba oferuje nam fajne proporcje zobaczcie same ;) promocje

1|2|3

Jeśli chodzi o buty to sklep czasnabuty jest jednym z tych najlepszych według mnie. Uwielbiam ich buty,mają bardzo dużo świetnych modeli w atrakcyjnych cenach. Na pewno każda z nas znalazła by coś dla siebie .Od balerinek do szpilek. Również i w tym sklepie robię często zakupy bo naprawdę warto ;) Promocje w tym sklepie tutaj.



A teraz chciałam Wam pokazać dwa sklepu,które odkryłam bardzo niedawno i już zdążyłam coś zamówić w super cenach zobaczcie sami ;)

Sklep posiada bardzo fajne szpilki,sandały i koturny ;) Pierwsze buciki od lewej już do mnie jadą ;) Dużym plusem jest świetny kontakt z właścicielką oraz bardzo atrakcyjne ceny ;) Link do sklepu
                                                                      
1|2|3

Ten sklep oferuje nam świetne spodnie. Bardzo dużo jest jeansów z dziurami ,spodni w kwiatki,ombre oraz wiele innych ciekawych ciuchów i dodatków ;)Ja już zamówiłam pierwsze od lewej,bardzo długo takich szukałam;) Link do sklepu

1|2|3


Mam nadzieję,że spodobał się Wam taki pomysł i będziecie zadowolone ;)!:*

28 komentarzy

  1. Wszystko mi się podoba jest prześliczne ;)

    P.S. Szkoda, że już mnie nie odwiedzasz :/

    OdpowiedzUsuń
  2. do Ciebie nie wolno wchodzić :D za dużo tych ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady ;) to jest raj dla oczu;)

      Usuń
  3. swietny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia. ;))
    świetne wybory.

    Całuję., Angelika
    just-feel-your-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejkuś cudowne te rzeczy :DD buziaki

    zapraszam na nowego posta
    http://ullacherry.blogspot.com/2013/06/heypaul.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ! ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Z Preską, sklepem etorba, czasnabuty i salon_anka współpracuje i masz rację to świetne sklepy, w których można znaleźć mnóstwo wspaniałych rzeczy <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowości do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny masz gust! wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi sie tutaj podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spódniczki są na Presce, na resztę jeszcze muszę zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy, muszę tam zajrzeć ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysl na posta, wszytskie rzeczy sa swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne rzeczy, ja muszę zakupic jakieś szorty :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ta miętowa sukienka jest przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁE RZECZY :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3 BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy ^^ http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie sklepy są fantastyczne i mają bogaty wybór ciuszków, butów i torebek. Aż chce się kupować! Mnie się marzy w najbliższym czasie spódnica maxi z rozcięciem w kolorze pudrowego róży albo żółta i jeansowa kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko jest świetne ale i tak buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

TOP