11 czerwca 2013

nowości z ostatniego tygodnia ;)

Cześć kochani. Jak czujecie się z tym,że jeszcze 2 tygodnie i nasze upragnione wakacje ?:) Tak długo na nie czekałam,tyle razy marudziłam wszystkim dookoła a tu jeszcze tylko dwa tygodnie.Będzie cudownie już to czuje <3 Dłuuugie dwa miesiące wolnego,kocham to !
Chciałam Wam pokazać jakie nowości wpadły do mojej szafy w ostatnim tygodniu. Zwykłych T-shirtów z nadrukiem nigdy nie jest za dużo w szafie.Też tak sadzicie? Natomiast spodenki DIY od bardzo dawna mi się podobały i na pewno na jednej parze się nie skończy.Czekam jeszcze na kilka paczek  i pokaże Wam kolejne nowości,kto ciekawy co będzie w środku ?;) W tle widzicie mój pokój jak przyjdą nowe meble to pokaże Wam cały tak jak chcieliście ;) + zapraszam na stronkę http://www.lampy.pl/ , sklep posiada bardzo fajne oświetlenie do domu i nie tylko ;)


bluzka-sh|spodenki-tally weijl

spodnie-mosquito

sukienka-sh

spodnie-mosquito

bluzka-reserved

marynarka-mosquito

spodenki-sh

bluzka-reserved


Co najbardziej przypadło Wam do gustu ?:)

43 komentarze

  1. jeśli możesz chętnie się dowiem nazwę i numerek lakieru, który masz na paznokciach, bo świetny kolor :)
    jeśli chodzi o Twoje pytanie to marynarka i spodnie z mosquito :)
    pozdrawiam i zapraszam: www.fannnygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje,jest to zwykły lakier ten z nakrętka'zebra' numer 32 ;)

      Usuń
  2. widzę, że spodobały ci się ubrania we wzory kwiatów :3

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka na ramiączka z Reseved, mam ja w szafie :D a dersy z Mosquito myślałam że są ładniejsze:P

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo błędów w tym co piszesz...az razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,wiem post był na szybko i nie sprawdziłam błędów ;) ale już poprawiłam ;)

      Usuń
    2. no i gra :)

      Usuń
  5. Bluzki z reserved świetne!*.* muszę się tam wybrać na zakupy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie z mosquito zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej świetne rzeczy, szczególnie podoba mi się sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dresowe spodnie z Mosquito najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te rzeczy z kwiatowymi motywami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy, szczególnie spodenki mi się spodobały ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie dreowe :D
    zapraszam do mnie początki http://faashioonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuszki ;))) a szczególnie te z motywem kwiatowym ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, zwłaszcza koszulki z reserved <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ubrania. Sukienka przepiekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne szorty i koronkowa sukienka ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. koronkowa sukienka z sh świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeeeej! Ale cudowne spodnie w kwiaty:) chciałabym wakacje, oj chciałabym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronkowa czarna sukienka <3 Zazdroszczę łupu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta marynareczka w kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy :) Najbardziej podoba mi się marynarka z Mosquito - mam na nią oko od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza koszulka z Reserved najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej jakie cudne spodnie z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym wakacje, ale staż wzywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. szorty i marynarka w kwiatki, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. What size is DRESOWE SPODNIE Z NEONOWYM WIĄZANIEM? ThX :)

    OdpowiedzUsuń

TOP