31 sierpnia 2013

31/08/08 - męski look

Dawno na blogu nie było męskiego look'u. Dlatego tez postanowiłam moje własnego 'fotografa' postawić przed obiektem.Kuba zawsze ubiera się tak jak lubi i taki set chcę Wam pokazać. Ma na sobie szarą bluzę,która pochodzi ze sklepu dstreet .Przyznam szczerze, ze jesteśmy bardzo z niej zadowoleni.Ma ładnie połączone kolory oraz wykonana jest z b.dobrej jakości. Idealna na chłodniejsze dni ;).

 bluza-dstreet
spodnie-priv sklep
buty-Soza
branoletka-mielno

Hurry up dears! This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!
(time from Aug.27th-Sep.2nd)


25 komentarzy

  1. Data wytatuowana na nadgarstku to data waszej rocznicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś odpowiedzieć -.-

      Usuń
    2. świetna bluza, chyba sama ją sobie kupię :D
      co do tatuażu, to uwielbiam takie "romantyczne" :) ja wraz z wakacyjnym przyjacielem zrobiliśmy sobie swoje imiona ale henną ;)

      Usuń
    3. a co bedzie jak sie rozstaniecie? :) nie pomysleliscie o tym? fajnie jest ze wierzysz w to ze bedziesz z nim na zawsze i zyjecie chwila ale ciekawe co powiesz jak juz bedziecie osobno.... 'noo mieliscie racje..' trzeba myslec przyszlosciowo.

      Usuń
    4. Kuba chciał taki tatuaż i go zrobił,poza jestem bardzo szczęśliwa z tego powody,ponieważ myśli o nas na poważnie a nie jak inny w jego wieku,Ja jestem tego samego zdania co on ;)
      Poza tym chcemy być już na zawsze razem i tu Cię zdziwię ale będę robiła taki sam tatuaż jak on tylko,ze na żebrach i za 3 lata ;)

      Usuń
  2. swietna bluza xd

    OdpowiedzUsuń
  3. przystojnego masz tego chlopaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja :)
    Zachęcam do obserwacji :)
    Chętnie sie odwdzięczę :*
    _____________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju Anonimko, czepiasz się. Chciał to zrobił. Nikt go do tego nie zmuszał. Z resztą. Co to cię obchodzi.
    Męska stylówa świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look. Bardzo inspirujący. :D
    Pozdrawiamy ekipa z ME.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie tatuaze na nadgarstkach i podziwiam chlopaka za odwage bo ja bym tego nie zrobila :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdj :)
    ale ja lubie styl tylko taki jak ma mój chłopak, ale wazne ze sie jemu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapytaj się go czy tatuażyk bolal ?prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,nie bolal ;p moze troszkę jak przechodził przez żyłe

      Usuń

TOP