2013-09-21

Brooklyn new york athletics 78

Cześć Kochani.Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam stylizacje typu 'zwyklaczek'.Bardzo lubię chodzić własnie tak ubrana.Bluzy z napisami są bardzo hot od dłuższego czasu oraz są niezawodne na jesienne dni. Do tego czarne legginsy z zipperami oraz biker boot's.Bardzo przypadł mi ten model obuwia do gusty i w taki sposób stałam się szczęśliwą posiadacza już 3 par tych butów.Jak się podoba set ?:)

 bluza-priv sklep
legginsy-priv sklep
torebka-etorba
naszyjnik-choies


Mój zapas gum od Orbit <3!



36 komentarzy:

  1. Angelika Siudem
    Podoba mi się taki zwykły set :) Niby zwykle ale z charakterkiem. Bluza bardzo fajna no i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza ;)
    mam podobne botki ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu po co ci tak duzo gum ? skad masz tyle ktoś Ci dal ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to zrobić,żeby też dostać paczkę z gumami od orbit ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba mieć dobrze prosperującego bloga ;)

      Usuń
    2. twój blog nie jest dobrze prosperujący.

      Usuń
    3. no najwidoczniej jest, jeśli to dostała:)

      Usuń
    4. Wystarczy napisać do Wrigley. Tyle w temacie.

      Usuń
    5. haha oczywiscie..tak jak mówisz;>

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz nawet w takim zwyklaku:) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w takim wydaniu ;)) wow ile gum, zazdroszczę bo uwielbiam <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem uzależniona od orbitów :)) świetne masz buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co.cię tak na te czapki wzięło? Ale w sumie stylizacja w porządku. Może trochę za duzo czerni, ale w końcu jakieś nowe ubrania, a nie w kółko te same :-) coraz lepiej Ci to idzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodobały mi się te czapki xd a w końcu jest jesień ;)
      dzięki ;>

      Usuń
  9. świetną bluzę masz :)

    Jeśli chcesz, zapraszam do mnie :]
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz w takim wydaniu:) podoba mi się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie dokladnie kupiłaś ta bluze <3 sliczna odpissz !

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu nie napiszesz, że bluza jest z bazaru tylko priv sklep ? xd na każdym bazarze można taką kupić za 30-35 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jesli kupię np.bluzke w sklepie na rynku to też mam tak pisać,ze sklep na rynku... ?
      dlatego wolę napisać priv sklep a jak ktoś jest zainteresowany to napisze gdzie dokładnie.
      już wiesz?

      Usuń
  13. bardzo fajna stylizacja ! :)
    no zapasy masz spore ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. must have chcę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ta stylizacja, ale najbardziej buty, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja jak najbardziej na tak :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. o, mam tą samą bluzę tylko, że czarną. szara prezentuje się równie dobrze widzę :D
    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty! Właśnie takich szukam! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń