2013-09-24

my wish list on autumn and winter 2013/2014

Tak jak wcześniej pisałam w końcu zebrałam się za post 'must have' na jesień i zimę 2013/2014 ;) Mam nadzieje,ze 90 % tych rzeczy znajdzie się w mojej szafie.Są to głownie rzeczy w których będę chodziła na co-dzień tj. kurtki,rózne modelu obuwia.kominy,swetry,bluzy...Natomiast nie zagłębiłam się z inne kategorie tj.sukienki,czółenka itd.,ponieważ nie chodzę w nich dość często ;) Z tych wszystkich niżej wymienionych ciuchów w pierwszej kolejności muszę kupić: burgundowe spodnie,oliwkową parkę oraz emu ;).Natomiast oliwkowa parka jest pierwsza w kolejności do kupienia,uwielbia ten model kurtki <3!.


KURTKI


KOMINY



MARYNARKI


SWETRY


BLUZY

JEANSY

BUTY


Jak podoba się Wam taki rodzaj wpisu?;)

22 komentarze:

  1. Życzę Ci, żebyś znalazła taką oliwkową parkę. Mam nadzieje, że przy poście znajdzie się link gdzie kupiłaś, bo też poszukuję. :) Powodzenia! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że znajdziesz taką ładną oliwkową parkę i oblinkujesz przy poście, ponieważ też poszukuję :) Powodzenia! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelika Siudem
    oliwkowa kurtka też bardzo mi się podoba! wszystkie sweterki super. Z butów najlepsze kozaki i emu :) A spodnie burgundowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektore rzeczy swietne , ale niektore troszke wiejskie , nie kupuj tych spodni rozjasnianych na przodzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupisz parke oliwkowa ? :) podaj link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.choies.com/product/oversize-fur-hooded-parka
      ale mam nadzieje,ze kupie w jakims polskim sklepie ;)

      Usuń
  6. wszystko świetne poza emu . jak można chodzić w takich butach .. rozumiem że ciepłe i wygodne ale wyglądowo ? masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można ;) ja bardzo lubie w nich chodzic sa mega cieple,wygodne i b.ładnie wgl mnie ;)
      oczywiscie te,które nie wyginaja sie ;)

      Usuń
  7. a ja mam ten czarny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania! Druga parka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry są piękne!;) Szczególnie tez w różu!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poszukuję idealnego płaszczyku na zimę, a dalej nic nie znalazłam :(
    Fajna lista must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a brzoskwiniowy żakiet to skąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. emu też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię przeglądać must have :D Tylko niestety gdy coś ujrzę wtedy do mojego must have przybywa również dużo innych rzeczy. :D http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna lista! w mojej liście pozostała jeszcze kurtka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skad pochodzi ta kurtka czerwona?

    OdpowiedzUsuń