2013-10-03

Moje propozycje

Tym razem postanowiłam pokazać na blogu moje propozycje na jesień/zimę 2013/2014 .Jeśli jeszcze nie macie pomysłu np.jaką kurtkę kupić na późniejszą jesień lub zimę ten wpis na pewno Ci pomoże.Chciałam głownie pokazać w tym wpisie swetry,kurtki,parki oraz bluzki.Mam nadzieję,że pomogłam ;)


PARKI/OUTEWEAR
1.klik  2.klik  3.klik  4.klik


SWETRY/SWEATSHIRTS 
1.klik  2.klik  3.klik 

KURTKA/ŻAKIETY-OUTEWEAR
1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK


 BLUZKI/BLOUSES
1.KLIK  2.KLIK  3.KLIK  4.KLIK

I jak Wam się podoba taki rodzaj postu ?

15 komentarzy:

  1. te dwie środkowe parki są przeprzecudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sheinside.com! ;)
    Na pewno skuszę się, na którąś z parek, bo już dawno je obserwuję! ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z parek wybrałabym 2 albo 4, ze swetrów 2, z kurtek 1 albo 4 a z bluzek 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angelika Siudem
    Cudności =D Świetne te parki , ze sweterków wybrałabym 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post przynajmniej nie trzeba całego internetu przeszukiwać żeby znaleźć wybraną rzecz. Parka nr 4 podoba mi się najbardziej :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No z takiego zestawienia cos wybralabym dla siebie ;)
    Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co, ale swetry to mają przecudne! ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, dwie środkowe parki, dwa środkowe płaszczyki i bluza ombre są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 parka, 3 bluza i 4 kurtka świetne :)

    OdpowiedzUsuń