2013-10-30

Moje zimowe propozycje

Kochani pomyślałam,żeby zrobić moje propozycje ciuchów na zimową porę.Są to głownie sweterki,kozaki,troszkę kurtek,ponieważ wcześniej już zrobiłam ich propozycje oraz marynarki.Mam nadzieje,że spodoba się Wam taki rodzaj postu.Na koniec chciałam powiedzieć o dwóch sprawach.
Pierwsza - znalazłam bardzo fajny zagraniczny sklep z rewelacyjnymi ciuchami,kilka propozycje znajdziecie niżej.Mają świetne marynarki i swetry.Mowa o sklepie lookbookstore.co
Druga sprawa to bardzo fajna promocja w sklepie czasnabuty. Do końca tego miesiąca moją proporcje na wszystkie buty w asortymencie od balerinek do kozaków. Aż 20 % taniej na każdą parę obuwia ;) Uważam,że warto skorzystać;* buziaki ;)


1.tutaj | 2.tutaj | 3.tutaj 4.tutaj | 5.tutaj
6.tutaj | 7.tutaj | 8.tutaj | 9.tutaj | 10.tutaj


1.tutaj | 2.tutaj | 3.tutaj | 4.tutaj | 5.tutaj
6.tutaj | 7.tutaj | 8.tutaj | 9.tutaj | 10.tutaj 


1.tutaj | 2.tutaj | 3.tutaj | 4.tutaj

18 komentarzy:

  1. Angelika Siudem
    Superaśne ciuszki. Najlepsze te płaszczyki , marynarki i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne marynarki :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o sweterki moim must have sa tzw. kiciaki!;)
    Poluje na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swetry są straszne...
    marynarki i buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. też mi sie podoba ;) całkiem inny niż całą reszta ;)

      Usuń
  6. Śliczne sweterki <3 I płaszcze też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki rewelka - ale kurtki i marynarki jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty, i marynarki ekstra ;) Sweter nr 8 <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pierwszego 4
    Z drugiego 1, 3 , 4 i 6
    I te pierwsze kozaczki ;)
    Cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabyś być w ciąży z Kubą ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha co to za pytanie ;O
      to nie jest ask czy coś takiego tylko blog ;)

      tak,ale dopiero za 5 lat ;)

      Usuń
  11. 2,3,8 sweterek bez zastanowienia widzę je w mojej szafie :D!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń