30 listopada 2013

30/11/13 - black hat

 Cześć Kochani ;*
Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszy post z użyciem kapelusza,co o tym myślicie ?:)
Czerwono-czarna krata króluje w internecie jak i sieciówkach.
Ja osobiście na pierwszy rzut postawiłam na koszulę ;) Do tego czarne dodatki oraz naszyjnik z lwem koloru złotego.Mam nadzieję,że stylizacja wpadnie Wam w oko ;)
A teraz zostawiam Was z nowym wpisem a ja uciekam szykować się na Andrzejki,buziaki ;*

bokserka-new york
legginsy-priv sklep
lity-schuzz
torebka-etoba
naszyjnik-choies

33 komentarze

  1. świetnie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorsza stylizacja, okropnie wyglądasz w takich leginsach. Zrozum ze jestes do nich za gruba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co się komu podoba ;) ja uważam inaczej ale okej ;):*

      trzeba się jakoś dowartościować,prawda;>?

      Usuń
    2. Oj dziewczyno widzę, że masz Anonimka zazdrosnego jak Ciebie nie lubi to po co tak często wchodzi na twój profil żeby sie dowartościować bo jej nie lubią tak jak Ciebie albo niech założy swój blog choć nie wiem czy warto by było go w ogóle ogladać bo to co pisze to raczej na modzie się nie zna i ZERO gustu .

      Usuń
  3. nie mam czym sie dowartościować ;) wiec tak tego nie odbieraj moja waga nie waha się więcej niż 50kg natomiast twoja? 70?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha z anonimka mozesz i ważyć nawet 30 kg haha ;)
      muszę Cię zmartwić ale nie ;)

      ps. jak nie chcesz to nie zaglądaj tu pa;*:)
      aaa i jeśli myslisz,ze przejmę się Twoja opinią to jesteś w dużym błędzie ;>

      Usuń
  4. z chęcią ukradłabym ci kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym jedynie zamieniła tez naszyjnik na jakiś srebrny, bo gryzie sie z tymi srebrnymi dodatkami na kieszeniach legginsów i ćwiekami na torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula i świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znalazłam ostatnio taki kapelusz w sh i nie wziełam, a teraz zobaczyłam Twoją stylizację i trochę żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna koszula i kapelusik! :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna koszula, idealna wręcz! ♥

    Ostatnie godziny rozdań na moim blogu, zapraszam do zgłaszania się ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo interesująca choć mówiąc szczerze nie jestem przekonana co do tych koszul czy kapeluszy.... ale całość jest na tak ponieważ wszystko tutaj pasuje do siebie, jest stylowo i modnie. Ładnie Ci w tym kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz !! ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  12. zauroczył mnie kapelusz i wisior :):)

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :) koszula piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz a kapelusz połączony z kraciastą koszulą daje genialny efekt ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana gdybys do tego zestawu zalozyla spodniczkę to byloby genialnie moim zdaniem zdecydowanie lepiej by tu pasowala niz te leginsy ale to tylko moje osobiste zdanie ;* Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez o tym pomyślałam ale po fakcie ;) może jeszcze takie zestawienie zrobię ;)

      Usuń
  16. torba, buty, kapelusz <3

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie Ci w takich klimatach :*

    OdpowiedzUsuń

TOP