9 grudnia 2013

MY WISHLIST

Cześć Kochani ;*
Dzisiaj miał być troszkę inny post na blogu,chodzi mi o nową stylizację.Jednak pogoda za oknem całkowicie pokrzyżowała mi plany,dlatego postanowiłam dodać moją listę życzeń ze sklepu persunmall.
Jest to sklep,którym odkryłam całkiem niedawno i już zdążyłam znaleźć tam mnóstwo perełek,które mam nadzieje,że w niedługim czasie znajdą się w mojej garderobie. Myślę,że/mam nadzieje,że taka forma postu również się Wam spodoba ;).


KOSZULE
Koszule są tą częścią garderoby,której niestety mam za mało.Bardzo lubię koszule jeansowe z ciekawymi wstawkami oraz mgiełki,które są bardzo fajne,lekkie i przyjemne.;)

1.JEANSOWA  /  2.BURGUNDOWA  /  3.NIEBIESKAA


MARYNARKI
Marynarki są tą częścią garderoby,której mam dość sporo,zależy jak rozumiecie słowo 'dość sporo' ;)
Mam żakiet w kolorze czarnym,brązowym,czerwonym,koralowych i granatowym.Jednak i tak dalej rozglądam się na innymi odcieniami i krojami;)
1.ZIELONA  /  2.NIEBIESKA  /  3.BIAŁA

KURTKI ZIMOWE/PŁASZCZE
W tym roku zakochałam się w parkach.Uwielbiam ten rodzaj kurtek choć mam już 3 tego typu kurteczki.Jest to dla mnie za mało i szukam nowych kolorków,też tak macie dziewczyny ?:)Ostatnio też zaczęłam rozglądać się za płaszczami,co o nich myślicie ?:)
1.SZARY  /  2.PARKA  /  3.CZARNY

TOREBKI
Ostatnim 'punktem' na mojej liście są torebki.Jedna z moich największych słabości zaraz po butach. Mimo,że mam 4 torebki koloru czarnego to i tak czaje się na piątką też czarnego koloru.Teraz
zaczęłam większą uwagę przywiązywać to małych torebek,tutaj możecie zobaczyć moje perełki ;)
1.NIEBIESKA  /  2.PANTERKA  /  3.MIĘTOWA 

10 komentarzy

  1. świetne płaszcze i ta parka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje :) Podoba mi sie strasznie kopszula 3, marynarka 2, płaszcz 1, torebka 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula burgundowa , biała marynarka , płaszczyk szary i torebka w panterkę BOSKIE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga koszula jest piękna :) I te kurtki i płaszcze super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ubrania, szczególnie koszule :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w banery szczególnie OASAP?
    Właśnie staram się o współpracę z tym sklepem i potrzebuję Twojej pomocy :)
    Naprawdę brakuje mi jeszcze kilka kliknięć :)
    Pozdrawiam.
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mają torebki, ciekawa tylko jestem jak z wykonaniem i jakością...

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej przypadły mi do gustu koszule, które pokazałaś,sama poluję na coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń

TOP