2014-11-09

9/11/14 - RÓŻOWA KOSZULA

Cześć kochane ;)! Dzisiejszy wpis ma zaległe zdjęcia, które miałam dodać już jakiś czas temu. Niestety nie mam za za dużo, ponieważ zdjęcia był robione pod wieczór i jakość większości z nich nie odpowiadała mi. Jednak wracając do stylizacji. Połączyłam róż z różem. Może wydawać się Wam to niedorzeczne , a jednak! Koszula jest w intensywnym kolorze natomiast spodnie są jej przeciwieństwem. Według mnie całość jest spójna i efektowna. Miłej niedzieli ;*!

Za kilka dni wybieram się do fryzjera, Jednak nie wiem czy przyciemnić włosy do naturalnego koloru czy zostawić je w takim kolorze jak są teraz i tylko zakryć pasemka i odrost. Doradźcie ;)! Czekam na komentarze.

koszula - TUTAJ  |  spodnie - TUTAJ
 koszula - TUTAJ
spodnie - TUTAJ
szpilki - czasnabuty
zegarek - priv

13 komentarzy:

  1. ja na Twoim miejscu bym chyba zafarbowała na naturalny kolor, według mnie jest śliczny :) Zazdroszcze takiego ;) Sliczna koszula :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też jestem bardziej za naturalnym ;) dzięki ;)

      Usuń
  2. Całość bardzo ładna niestety spodnie Cię strasznie pogrubiają i optycznie skracają sylwetke . Ilona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepsze będą naturalne włosy :) p.s pytałam w ostatnim poście ile masz wzrostu, ale mi nie odpowiedziałaś.. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 166 cm ;) oj, musiałam zapomnieć o odpisaniu ;)

      Usuń
  4. Denerwują mnie wasze opinie, pogrubia, gruba jesteś, to się nie liczy bo liczy się to co człowiek ma w środku, a ja miałam parę razy spotkać się z Roksaną, bo kupowałam od niej ubrania i jest naprawdę w porządku osobą! Popatrzcie ile czasu spędza na blogowaniu na wymyślaniu dla was stylizacji troszkę szacunku :) Pozdrawiam Sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Prowadzenie bloga to ma być pasja. Roksano, moim zdaniem Twój najlepszy zestaw ostatniego czasu - idealnie pasuje do Twojej figury, ale również kolorystycznie idealnie trafiłaś! To jest dobra droga :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Dobra koszula ;) dobrze Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kobieco wyglądasz w tym zestawie! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń