2014-12-27

Sylwester tuż tuż - w co się ubrać ? moje propozycje


MAŁA CZARNA
Małą czarną ma chyba każda kobieta, dziewczyna w swojej szafie. Ja stawiam na koronkę lub grochy. Do tego złote lub srebrne dodatki i już ;)!
Te sukienki kupicie tutaj :
1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ

 CEKINY
Ostatnio zauważyłam bardzo duże zainteresowanie sukienkami w cekiny i powiem szczerze, że sama się na taką skusiłam. Ten rodzaj sukienek jest chyba najciekawszym i najbardziej efektownym wyjściem na sylwestra. Co do dodatków to już kwestia indywidualna w zależności od koloru cekinów na sukience.
 Te sukienki kupicie tutaj :
1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ

KLASYCZNA
A może lubicie klasyczne, lekkie bez żadnych świecidełek? 
Tutaj również proponuje dodatki złote i srebrne, które są uniwersalne i pasują do wszystkiego. Na pewno znajdziecie taką biżuterię u siebie. Ja proponuję takie sukienki:
Te sukienki kupicie tutaj :
1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ


TOREBKI
Proponuję kopertówki lub chanelki, najlepiej w stonowanych kolorach.






Te torebki kupicie tutaj :
1. TUTAJ  |  2. TUTAJ  |  3. TUTAJ  |  4. TUTAJ  |  5. TUTAJ

PODOBA SIĘ WAM TAKI POST ? MOŻE CHCECIE CZĘŚCIEJ TAKIE WPISY?
CZEKAM NA KOMENTARZE !

miłego dnia ;)

15 komentarzy:

  1. Mogłabyś dać jakieś propozycje z polskich sklepów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polskich sklepach będzie ciężko ale zaraz coś poszukam ;)

      Usuń
  2. piękna ta torebka - usta z Sheinside:) a z sukienek wybrałabym tę białą ze złotym paskiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki post mogłaś zrobić miesiąc temu, żeby te sukienki doszły w ciągu 3 tygodni a nie Tydzień Przed.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Z pierwszego podoba mi się ta 2 sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, pierwsze propozycje małej czarnej są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje. Ja w zeszłym roku miałam spory problem z wyborem sukienki. Zawsze coś nie pasowało. Ale w końcu mam, małą uniwersalną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreacja na Sylwestra to podstawa ;) wybralas dobre propozycje :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczne najlepsze :) zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sukienki kilka bym sobie wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to nie lenistwo dodawać sukienki z jednej strony? mogłabyś też poszukać gdzie indziej sukienek i dodatków nie tylko na sheinside, nie każdy tam zamawia ;)

    OdpowiedzUsuń