2015-12-20

PROPOZYCJE SUKIENEK NA SYLWESTRA & STUDNIÓWKĘ + NIESPODZIANKA

Propozycje sukienek na sylwestra
Według mnie sukienka na sylwestrową noc powinna być błyszcząca, przykuwająca oko. Dlatego też wybrałam cekiny. Niżej przedstawiam Wam trzy propozycje takich kreacji. Dodatków nie dodałam, z jakiego względu. Sukienki są tak piękne, że mała torebka i szpilki w szpic lub na platformie są tylko dopełnieniem. Ja wybrałabym je w kolorze czerni. Biżuteria? Hmm na pewno lekki dodatek pod postacią bransoletki w kolorze srebra/złota, delikatny pierścionek lub długie kolczyki ? Niżej podałam Wam bezpośredni link do każdej z tych sukienek.


Propozycje sukienek na studniówkę
Prosiłyście mnie o dodanie propozycji sukienek na sylwestra. Jest to jeden z ważniejszych dni w życiu każdej dziewczyny. Każda chce wyglądać perfekcyjnie z idealną kreacja i pięknym makijażem. Do tego potrzebna jest nietuzinkowa sukienka/suknia. Wybrałam kilka ciekawych propozycji. Te akurat znalazłam na stronie internetowej, ale polecam poszukać sukienki w Mohito czy H&M. Sieciówki czasami mają na prawdę cudeńka. Dodatki w tej kwestii to sprawa indywidualna, ponieważ wszystko zależy od koloru sukienki jaką kupicie. Czy będzie z dużym dekoltem, długimi rękawami czy delikatna lub błyszcząca z odkrytymi ramionami. Niżej podałam Wam bezpośredni link do każdej z tych sukienek.



+ Propozycje sukienek na co dzień
 Dodatkowo dodałam sukienki na co dzień. Myślę, że również wpadną Wam w oko te propozycje. Sukienki z golfami są niekwestionowanym must have 2015. Wybrałam trzy propozycje w kolorze szarym. Dlaczego szarym? Przed wszystkim, nie jest taki smutki jak czarny. Druga sprawa to fakt, że ostatnio ten kolor bardzo mi się spodobał. Bardzo ładnie wygląda tutaj biały, duży naszyjnik. Golfy z wyciętymi ramionami robią niesamowitą furorę od kilku tygodniu. Przyznam, że wyglądają na prawdę świetnie i inaczej niż wszystkie swetry/sukienki. Zgadzacie się ze mną? Niżej podałam Wam bezpośredni link do każdej z tych sukienek.


+ Propozycje małej czarnej
Zdecydowałam się dodać jeszcze jedną, ostatnią kategorie sukienek tym razem małej czarnej. Każda dziewczyna/kobieta na pewno nie raz, nie dwa szukała seksowej lub delikatnej lub klasycznej sukienki w kolorze czerni. Ja wybrałam trzy, które moim zdaniem podpisują się pod wyżej wymienione słowa seksowna, delikatna i klasyczna. Niżej podałam Wam bezpośredni link do każdej z tych sukienek.


14 komentarzy:

  1. Te jasne sukienki sa najlepsze ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, jak Sylwester to muszą być cekiny. Niebieska i czarno-złota cekinowa propozycja bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wszystko poklikałam :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. te 3 pierwsze propozycje są jak dla mnie najbardziej trafione na sylwestra :-) poklikane !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrna sukienka w pierwszym rzedzie zdecydowanie skradla moje serce!

    Wesolych Swiat zycze z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna jest ta ostatnia sukienka ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne sukienki <3 zdecydowanie zgadzam się z tym, że w sylwestra trzeba błyszczeć! sama wybrałam sobie również całą cekinową sukieneczkę i już nie mogę doczekać się aż ją ubiorę!

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są, szkoda że już za późno żeby zamówić :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń