2016-06-11

ŚWIETNA INFORMACJA Z ULUBIONEGO SKLEPU !

Witajcie ! Dziś przychodzę z wpisem - informacją. Od jutra, aż przed TRZY dni (12-14.06.2016 r.) w moim ulubionych sklepie SHEIN.COM trwa świetna promocja, a mianowicie wysyłka jest darmowa do Polski i 99 innych krajów bez zamówienia minimalnego. Co to znaczy? Wasze zamówienie może wynosić jedynie 5$ i tylko tyle zapłacicie (górnego progu też nie ma w kwocie zamówienia). Bardzo dobrze zdaję sobie sprawę, że wiele z Was rezygnuje z zamówień na takich stronach we względu na wysokie koszty wysyłki. Teraz już nie musicie się tym martwić. Jeśli nie wiecie lub nie pamiętacie jak zamówić na tej stronie to odsyłam Was do wpisu (tutaj), gdzie wyjaśniam jak zamówić i opłacić zamówienie. Na sklepie mają na prawdę super ciuchy i moje zamówienia niemalże zawsze są bardzo dobrej jakości. Polecam z czystym serduchem. Ja wybrałam te ubrania a Wy ? ;-) Ps. dodam, że większość rzeczy z kolarzu niżej kosztuje 9-13 $ jedynie kardigan i hiszpanka są troszkę droższe. Link do sklepu ---> SHEIN.COM

8 komentarzy:

  1. Faktycznie świetne wieści :) Wielokrotnie już rezygnowałam z zakupów z kilkoma rzeczami dodanymi do koszyka bo wysyłka w przeliczeniu na złotówki wychodziła kosmiczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie każda rzecz w moim stylu! Super <3
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór! Poklikałam :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę, muszę zajrzeć do ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś świetnego!
    Z pewnością wiele osób skorzysta!

    https://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wiadomość :) Bardzo podoba mi się ten czarny top :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku widzę, że królują falbanki, cienkie ramiączka, wzory i też chyba przewiewność ubranka. Na lato to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń