1 lutego 2014

SKÓRZANA SPÓDNICA Z ĆWIEKAMI

Witajcie Skarby Moje :*
Dzisiaj też przygotowałam dla Was kobiecy wpis. ;) Mam nadzieję,  że również będzie się podobał.
Ostatnio coraz częściej myślę o poszerzeniu kategorii bloga. Chodzi mi głównie o dodanie kilku postów o pielęgnacji moich włosów, ciała oraz jakich kosmetyków używam do makijażu.  Chodzi mi głownie o produkty jakich używam,  co o nich myślę itd.  Co o tym myślicie?  Czekam na komentarze ;*


Natomiast jeśli chodzi o stylizacje mam na sobie czarną,  skórzaną spódnicę z ćwiekami w pasie,  do tego pudrowy sweterek,  który kupiłam jakiś czas temu w reserved. Tym razem różowy  płaszczyk skompletowałam z czarnymi dodatkami.  Do tego czarne lity oraz dużo torebka,  która jest również w czarnym kolorze.
buziaki ;*

sweterek - reserved
spódnica - virgini
rajstopy - e-marilin (tutaj)
torebka - terazi
naszyjnik - sammydress
bransoletka - otien 

48 komentarzy

  1. bardzo mi się podoba ;)
    rjf ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. już zaczynam żałować,że nie zamówiłam tego płaszczyka jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żałuj kochana ;) ja zamówiłam jeszcze miętowy w takim samym kroju ;)

      Usuń
  3. płaszcz jest boski,wyglądasz ślicznie i bardzo kobieco!
    o kosmetykach chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, płaszczyk genialny :)
    zazdroszczę, że nie ma u Ciebie śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję; *; ) kochana jeszcze wczoraj był śnieg a dzisiaj ani grama; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodne są te lity?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie lity jakie mam są bardzo wygodne, te również ;)

      Usuń
  8. pomysł nowej kategorii postów bardzo mi się podoba . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł na nowe kategorie jak najbardziej na plus . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście że chcemy post o kosmetykach! :) Śliczne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny płaszczyk, nigdy bym się nie odważyła kupić takiego, a na tobie leży tak cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz :) extra spódnica i rajstopki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana zestaw bardzo mi się podoba, ale rajstopy zdecydowanie nie!
    Masz fajne kobiece kształty, ale ten wzór niepotrzebnie pogrubia Ci nogi.

    ale na ten płaszczyk nabieram ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz:) zdecydowanie jestem na tak na urozmaicenie bloga postami o kosmetykach itd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*:) na pewno się pojawią takie wpisy ;)

      Usuń
  15. piękny płaszczyk! :) muszę sobie kupić takie rajstopy :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego piszesz o pielęgnacji włosów a zakladasz doczepy ? Pokaz jak wygladaja wlosy bez doczepow

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie taka piękna pogoda? A u mnie śnieg i minus 15 stopni :( i gdzie tu sprawiedliwość ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taka ;) u mnie temperatura sięga 4/5 stopni na plusie ;)

      Usuń
  18. Przeglądałam całego Twoje bloga, jest wspaniały, a Ty coraz piękniejsza! ;*

    Zapraszam do siebie - http://mojmaalyswiaat.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twojego bloga :) Masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba płaszcz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie a płaszczyk cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki ze mnie posłuchałas co do odrostów ;p a jakiej farby uzywasz ? :) kosmetyki tez były by dobrą opcją na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dłuższego czasu miałam je zafarbować ale zawsze schodziło ;p
      dokładnie tą farbę ;) http://instagram.com/p/bmKPPnRJc3/

      Usuń
    2. to troszke ciemne Ci wychodza niż na opakowaniu :):P

      Usuń
  23. też chcę taki płaszczy :) świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz w różu:) cudowna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Roksanko :) Piękny jest ten płaszcz, po prostu nie mogę się na niego napatrzeć ! Stylizacja mega obieca i lekko zadziorna, świetna robota :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny look :) w płaszczyku jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisałam Ci już na fb,że jestem jak najbardziej za urozmaiceniem bloga :)
    Jak zawsze świetna stylizacja i te sexi rajstopki :*

    Karina

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz,bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! A płaszcz powala na kolana! *.*

    OdpowiedzUsuń

TOP