2 sierpnia 2017

CZARNA SUKIENKA TYPU HISZPANKA


Dzień dobry kochane <3 Upały ustąpiły... na szczęście wykorzystałam je najlepiej jak się tylko dało dla ciężarnych, a mianowicie chłodząc się w basenie. Uwierzcie, że woda miała, aż 28-30 stopni. Cudownie. Dziś jest zdecydowanie gorzej nie ma upałów, ale jest strasznie duszno. Współczuje kobietom, które są już ostatniej prostej ciąży.
Wracając do stylizacji dziś główne skrzypce gra czarna sukienka typu hiszpanka. Aby podkreślić usta wybrałam piękny odcień czerwieni, które bardzo ładnie odbija się na całym tle. Dodatki to standardowo mój ukochany Michael Kors. Nie rozstaje się z tą torebka, praktycznie nigdy. Użytkowana od prawie dwóch lat a nie ma żadnych zadrapań, otarć ani nic z tych rzeczy. A uwierzcie miała kilka nieprzyjemnych spotkań z ziemią. Zdecydowanie polecam zainwestować w droższą torebkę, która posłuży na kilka dobrych lat. Miłego dnia kochane <3.

sukienka - TUTAJ  |  torebka - Michael Kors via Zalando  |  sandałki - Czasnabuty 

23 komentarze

  1. Piękna sukienka
    Świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos tak blado wygladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam , wydaje mi się, że to wina naświetlenia dodatkowo tutaj mam stary obiektyw ;)

      Usuń
  3. Mam prośbę, a zarazem małą sugestię ;) Mogłabyś pokazywać się też z boku i z tyłu? Widać wtedy całą okazałość stylizacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta sukienka! 😁
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie ta sukieneczka :) super wygladasz :*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Anna Pleśniak2 sierpnia 2017 20:40

    Czerń to Twój kolor :-) naprawdę mega zestawik. Taki prosty, a taki efektowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka. Kupiłabym, ale dłuższą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką tylko białą i to moja ulubiona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz;) Sukienka mnie zauroczyła i z chęcią kupię taką samą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej bedzie jakas wyprzedaz szafy ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Tak na pewno coś dodam w przyszłym tygodniu ☺️.

      Usuń
  13. Znasz już płeć ? Pochwał się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znamy, w najnowszym wpisie napisałam coś więcej na ten temat <3.

      Usuń

TOP