13 sierpnia 2017

BIAŁA SUKIENKA


Dzień dobry <3! Kochani to już jutro, blog przejdzie generalne zmiany. Nie mogę się doczekać. W końcu będzie tak jak chcę. A najważniejsze jest to, że dojdzie kategoria dla maluszka. A zaraz za zmianą przyjdzie pierwszy wpis w tej kategorii i kolejno... dowiecie się kogo nosze pod sercem.
Wszystko już na dniach <3!
Wracając do stylizacji dziś króluje biała hiszpanka. Różowe usta to jedyny kolor, który się różni w całym look'u. Uwielbiam te szminki z Mac'a i będę to powtarzała tak często, aż do znudzenia.
Ps. kochani mam dla was dwa kody rabatowe do sklepów Zaful i Rosegal, mianowicie przy zakupach od 50$ macie 5$ obniżki wystarczy, że wpiszecie kod : ZAFULSALE1 (w sklepie Zaful.com ) lub ROSEGALSALE1 (w sklepie Rosegal.com )

sukienka - TUTAJ  |  sandałki - Czasnabuty  |  szminka - MAC Candy Yam Yam

9 komentarzy

  1. Śliczna sukienka i uroczy brzuszek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na chłopca ! :) pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz naprawdę cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa zmian! Nie mogę się doczekać. :)
    Zdjęcia i zestaw - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz przepieknie w bieli! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwitnąco wyglądasz kochana- uwielbiam patrzeć na takie ładne i stylowe mamusie :)
    To ktory to już tydzień ? :D

    Ja się cieszę, że minęły już te największe upały, bo nieźle daly mi w kość, a do porodu już 1,5 miesiąca, także wymiekałam :O

    OdpowiedzUsuń

TOP