15 sierpnia 2017

JESTEM W CIĄŻY


Dzień dobry kochani <3. Jak większość z Was wie jestem w ciąży i razem z narzeczonym spodziewamy się maleństwa. To już piąty miesiąc, kiedy to zleciało ? Zdecydowałam się napisać ten wpis, aby otworzyć nowy rozdział na blogu. Takie zdjęcia są rewelacyjną pamiątką na przyszłość. Planujemy dwie poważne sesje u fotografa. Jedną na jesień a drugą zaraz po narodzinach.

Jak podoba się Wam nowy szablon bloga? Mi bardzo, nareszcie jest tak jak chciałam. Oficjalnie mogę Was przywitać w nowej bardzo ważnej dla mnie kategorii o nazwie DZIECKO. Tak jak wcześniej pisałam będą tutaj posty typu recenzje, nowości, kącik maluszka i cała masa rzeczy związana z przygotowaniami m.in jakie łóżeczko wybraliśmy, jaki wózek, fotelik itd. Ja już nie mogę się doczekać tych wpisów. Ps. tak jak mówiłam, w następnym wpisie w tej zakładce dowiecie się czy będzie synuś czy córka. A teraz życzę Wam miłego dnia i zapraszam do oglądania zdjęć. Buziaki.


10 komentarzy

  1. zmiany jak najbardziej na plus! świetny design :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglas zrobic pierwszy wpis jak sie dowiedzialas, czy planowana czy nie. Jak ja przechodzic :) by na przyszlosc uniknac powtarzajacych sie pytan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Gratulację ! Zdrówka, szczęścia i cierpliwości :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowni! zdrówka dużo dla maluszka! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! My z mężem właśnie zaczęliśmy starania - zobaczymy jak to będzie :) i myślę, że będziecie mieli syna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się czyta teraz bloga, jest ładnie i przejrzyście. Zmiana na wielki plus. Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń

TOP