3 września 2015

JEANS Z DODATKIEM INTENSYWNEGO RÓŻU & NEW BALANCE


W dzisiejszym wpisie zdecydowanie wygrał jeans i róż. Do krótkiej katany z lekkimi przetarciami  dodałam nietuzinkową bluzkę ze świetnymi wycięciami na plecach. Do tego zdecydowanie moje ulubione buty sportowe, którym zrobiłam konkurencje w postaci nowych, krótkich converów w kolorze torebki z dzisiejszego wpisu. Ale o nich w następnym wpisie. Do tego piękna torebka na ramię oraz biały naszyjnik. Co myślicie o tym zestawie ? ;-) Miłego dnia ;*

katana -  TUTAJ |  bluzka - TUTAJ  |  torebka - TUTAJ  |  New Balance - TUTAJ
 katana - TUTAJ
bluzka - TUTAJ
tregginsy - Tally Weijl
New Balance - TUTAJ
torebka - TUTAJ
naszyjnik - Katherine tutaj
zegarek, bransoletki - Priv

Ps. Przepraszam za jakość, ale to blogger ją tak okropnie psuje, u mnie jest wszystko bardzo dobrze.

Zapraszam Was do obserwacji mojego Instagrama --> https://instagram.com/roksanafic/

12 komentarzy

  1. Nie tlumacz sie blogerem ze psuje jakosc, bo inne blogerki tez maja blogi na blogerze i jakos jakosc zdjec maja dobra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziome zdjęcia są bdb.,ale te pionowe już nie. Przypominam, że wszystkie mamy inne obiektywy, aparaty i wielkość zdjęć.

      Usuń
    2. A wiec mowie - to nie wina portalu a twojego aparatu, obiektywu i zdolnosci. Chociaz z tego co wiem obiektyw masz dobry ale zupelnie tego nie widac po zdjeciach

      Usuń
    3. Już pisałam o wielkości zdjęć, popatrz na inne blogi i obejrzyj ich wielkość zdjęć, moje są duże ich są głownie średnie. Fakt zapomniałam, że stoję przed i za obiektywem. To nie ja robię te zdjęcia ;-) Według mnie wszystko jest dobrze, nie mam profesjonalnego fotografa, także odpuść sobie .

      Usuń
    4. Też mam problemy z jakością zdjęć na blogu. Moje zdjęcia mają bardzo dobrą jakość i jak oglądam je na komputerze to wszystko jest w porządku, ale jak dodam je na bloggera, to wszystko idzie w diabli ;/. I właśnie zastanawiam się już dłuższy czas jak inne blogerki zachowują dobrą jakość zdjęć w postach

      Usuń
  2. Kochana, a może spróbuj w edytowaniu posta dać "oryginalny rozmiar" zdjęć? :) anonimowy - "wina zdolności" - no tak, tylko jak zdolności mają się do wielkości zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie te zdjęcia wyszły, bardzo lubię połączenie różu z jeansem. Ta kurteczka jest świetna wygląda jakby była przerobiona przez ciebie. A new balance,przesliczne ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz bluzkę :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka i buty bardzo mi sie podobają ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak nie podobały mi się New Balance, to coraz bardziej się do nich przekonuję! ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP