25 lutego 2017

KATANA & BOTKI Z KOKARDAMI


Witajcie kochani. Dzisiejszym zestawem przywołuje wiosnę. Jasna katana z modnymi naszywkami, zwykła bluzeczka, legginsy z serduszkiem na pupie i buty za którymi szalałam od dawna. Jak pisałam wcześniej na Instaramie czy Fanpage przeszukałam niemalże wszystkie strony z tymi butami. Zacznijmy od tego, że ciężko je kupić, ponieważ wszędzie są wyprzedane a dwa to cena, która zaczyna się od 150 zł. Jednego razu na fb wyświetliła mi się strona Butiklarissa, przeglądając ich asortyment byłam bardzo mile zaskoczona- są i to za 120 zł.
Dodatkowo znalazłam bardzo dużo ciuchów z innych butików z jedną różnica jaką jest cena - przynajmniej 30 %  niższa od tamtych. Np. espadrle z ćwiekami na innej strone są po 110 zł a u nich po 60 zł, różnica jest ogromna. Po co tyle przepłacać ? Wiem jedno zostaje tam na dłużej. Mają piękne modele spodni, butów jak i bluzeczek czy sukienek. Chcecie, abym Was informowała o takich rzeczach jakimi są butiki z ślicznymi ubrania w niższych cenach niż te "królujące" na fb czy ig ?;-)

katana - TUTAJ  |  bluzka - Lidl  |  legginsy - Butik Hannah   |  botki - Butik Larissa tutaj  torebka - TUTAJ

9 komentarzy

  1. Kiedy zakładasz aparat na zęby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiwtna kurteczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie ,że informuj o zniżkach czy wyprzedażach a stylizacja świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądają te botki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie w tych botkach trochę za dużo ćwieków,ale stylizacja ogólnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna idzie a brzuszek rośnie ;) czyżby maleństwo w drodze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie popuścisz z tymi komentarzami. ;-)
      Ja nie widzę żadnego brzuszka. W ciąży też nie jestem, na wszystko przyjdzie czas ;).

      Usuń

TOP