30 marca 2013

30/03/13 - black

Cześć kochane co tam u Was? ;) U mnie nareszcie wszystko skończone,posprzątane,jajka poświęcone ;> Miniony tydzień był bardzo uprzejmy dla mnie, ponieważ drzwi nie zamykały się od kurierów i listonoszki.Pytałam się Was ostatnio jaki kolor lordsów kupić ;] Faktyczne sama też byłam za czarnymi ale dlatego,że nie było mojego nr zamówiłam równie ładne lordsy tylko w srebrnym kolorku.

Wszystko fajnie tylko,że nadal nie wybrałam tematu na maturę ustną z polskiego.Dzisiejszy outfit jest typowo na wiosenną ciepłą pogodę,która mam nadzieję,że w końcu przyjdzie do nas;>Mam na sobie spodenki,które kupiłam w tamtym roku w sh oraz bardzo fajne rajstopy,które pasują niemalże do każdej stylizacji. Są bardzo fajne i od razu przypadły mi do gustu.Możecie je kupić w sklepie knittex,który oferuje bardzo dużo modnych i ciekawych rajstop w super cenie;)


CHCE WAKACJE ! <3













kurtka-reserved|baskinka-preska|spodnie-sh|rajstopy-knittex|bransoletka-otien|zegarek-Daniel Wellington

Słowa kluczowe dla ahaishopping :)

55 komentarzy

  1. świetnie wyglądasz :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :> Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. to triko je krásný<3 moc pěkný fotky:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny look :D
    prześliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This top is so lovely;) You look great in red;) Pretty pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka z wieżą eiffela super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie chudo wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty i baskinka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że masz już wszystko skończone, na mnie czeka jeszcze ciasto do upieczenia ;)
    Cudna stylizacja, uwielbiam rajstopy, a twoje są śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bransoletka :)
    U mnie też wszystko już gotowe i zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek i kurtka super :)
    Zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. baskinka świetna wiadomo....
    ostatni zdjęcie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wyglądają te rajstopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! ;)
    Zapraszam do mnie, adoreyourfashion.blogspot.com

    +Ja już od dawna obserwuję, liczę na to samo ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz! Tęskno mi a takimi szortami :) u mnie jest jeszcze zdecydowanie za zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) fantastyczna baskinka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotki- super outfit!!! uwielbiam baskinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, bardzo fajne te rajstopy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny set:) A bransoletka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra wygladasz w tym zestawie ciekawy jestem hak ja bym wyglądał ...
    Pozdrawiam wesołych świat Krzysztof :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojj tak również chcę wakacje, świetny set :)
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. też szukam lordsów i szukam. Skąd kupowałaś?

    obserwuję.
    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam swoje w deahshop ale czasnabuty tez ma ciekawe;>

      Usuń
  26. świetne masz rajstopy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ciekawy wzór na rajstopach! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. czy jest coś co nie przypada ci do gustu?

    OdpowiedzUsuń
  29. Baskinka ma fantastyczny kolor!!! Świetnie Ci w nim!! I ten zegarek, zakochana jestem w nim po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  30. hey mam pytanie widziałam że masz białe converse , chce kupić sobie takie same , chciałabym wiedzieć jak ci się sprawują :p
    stylizacja świetna :p

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądas. Super zdjęcia. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Bardzo w moim guście:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądasz :) Podoba mi się ten zestaw!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tę czerwoną baskinkę! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fotki fajne☺,ale naprawdę podziwiać,że można aż tyle i w kółko o tym samym pisać☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Spoko☺, przypadkowo tu wszedłem- trochę jak sroka, ale jak zobaczyłem tyle blyskotek to trudno było mi się powstrzymać i nie wtrącić swoich 3 groszy☺☺

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajrzę w wakacje☺, może zaprezentujesz coś fajnego np na plażę☺☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem co i kto pisał wcześniej, wierzyć w nic nie musisz jeśli nie chcesz. Cała przyjemność po mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń

TOP