23 kwietnia 2013

23/04/13 - koral i beż

Kochani pogoda jest tak znakomita,że aż chce wychodzić się na spacer,na zdjęcia na cokolwiek ;) Kocham taka pogodę.Chyba w końcu będę musiała ogarniać sprawy związane z moja osiemnastką oraz prawkiem.Ale to jeszcze troszkę ;) Zdjęcia są z pięknego niedzielnego popołudnia.Kocham pastele i na pewno bardzo często takie kolory będą pojawiały się na blogu.Na wiosnę /lato już mam pierwsze sandałki.


marynarka,spodnie-priv sklep| koszulka-reserved|sandały-czasnabuty|torebka-melonika | bransoletka-otien

54 komentarze

  1. Wow wygladasz znakomicie, śliczne wiosenne kolorki :)
    Bardzo mi się podobają te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać twojego bloga i bardzo przyjemnie patrzy się na twoje zdjęcia. Fajne buty i marynarka. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham pastele!!!! wszystko mi się podoba a najbardziej buciki- powiedz mi czy są wygodne?? i czy mają standardową rozmiarówkę ?- planuje sobie takie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę zaniżona ale to zaledwie 0,5 cm ;) zawsze biorę rozmiar 38 a w tym modelu wzięłam 37 i są idealne ;)

      Usuń
  4. pięknie CI kochana w tych pudrowych kolorach :) a buty rewelacja! Nie ma to jak słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślałaś o zafarbowaniu włosów na taki karmelowo-czekoladowy brąz? Wydaje mi się, że bardzo ładnie by Ci było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, genialne buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne buty :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty:) zazdroszczę Ci ,że mozesz w takich chodzić;p pięknie wyglądasz:)
    marynarka jest przepiękna:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie połączenie kolorystyczne:) super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądasz! *.* buty cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne buciki też się za takimi rozglądam tylko w kolorze nude:)
    całośc wiosenna super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak wiosennie! Ślicznie Ci w tym żakieciku!

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie pastelowe zestawy, super to połączyłaś :) !

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw ....strasznie mi sie podoba ten żakiecik i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw ! Też pokochałam te buty, właśnie czekam na takie same tylko w kolorze Twojej marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty cudowne ale nie potrafisz w nich chodzic ;)
    a i wcale nie są wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty, torebka i zegarek :)
    http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz :) pastele skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie buty i marynarka :) cały zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz fantastycznie <3
    i do tego te buty !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. własnie chcialam pytac czy buty sa wygodne :P ale uprzedzilas moje mysli . strasznie mi sie podobaja te buty widzialam takie rozowe i pewnie je kupie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna wiosenna stylizacja i świetne buty : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wchodząc na Twojego bloga od razu przechodzę do oglądania zdjęć, bo to JAK piszesz jest straszne. :) Popracuj nad tym.
    Zgadzam się z Agatą, najlepszy zestaw na Twoim blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna stylizacja! podoba mi się Twoja torebka!

    OdpowiedzUsuń
  26. nice look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. buty są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz,uwielbiam takie delikatne kolorki,a co do pogody to daje mega powera:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw i połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja:) Z chęcią też bym sobie sprawiła takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna kolorystyka zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne te sandałki :D a Ty ślicznie wygladasz, tak wiosennie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kolorystyka. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz cudnie;) Niedawno kupiłam sobie podobne sandałki tylko że czarne;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. ale masz króciutkie nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie Ci w takich jasnych kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylówa! ogólnie podoba mi się Twój blog, obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Żakiet rewelacja, kolor jest piekny;)
    Pasują Ci takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Bransoletka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

TOP