10 kwietnia 2013

NEW IN

Cześć kochani ;) Jak pisałam wcześniej pokazuje druga turę nowości. Nie są to wszystkie nowości, ponieważ czekam jeszcze na jedne balerinki i kilka ubrań i kurtkę.Pierwsze co Wam chciałam  pokazać to tablet,który dostałam od mojego chłopaka. Jest to tablet samsung galaxy Tab2. Ma w sobie wszystko to co chcieliśmy duża pamieć, świetną grafikę i jakoś ;) Jest to moja nowa perełka na pewno przyda się jak będziemy nad morzem ;). Mam pełna szafę ciuchów ale i tak nie mam w co się ubrać też tak macie dziewczyny ?:) Spódnica astymetrycza bylo moim must have juz w tamtym roku jest śliczna. Nowości z ciuchów  to koszula jeansowa,koszula w pasy i miętowa bluzka ;)Na koniec idą buty,których nigdy nie za wiele sportowe baleriny z lacoste, srebrne lordsty,beżowe sneakersy ,sandały na słupku oraz szara chanelka. Co podoba się Wam najbardziej ?:) + zapraszam na bardzo fajne produkty do naszych domów tj. lampy, żyrandole itd tutaj - http://www.lampy.pl/

Samsung Galaxy Tab2





priv sklep


lodrsy-deashop| sandały-czasnabuty

 baleriny-butyjana| senakersy-pantofelek24

64 komentarze

  1. też mam tableta samsung, ale innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ty nie mozesz sama sobie czegos kupic? tylko chlopak ci musi wszystko kupowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tablet jest wspólny ;] ponieważ planujemy wspólne życie ;> zazdrośniku ;)

      Usuń
    2. kochasz go tak bardzo bo w końcu to on ci wszystko stawia? zalosna

      Usuń
    3. jestes zalosna ;) nie moja wina,ze nie masz swoje zycia i wpier*** sie w moje ;)

      KOcham Go bardzo !

      Usuń
  3. czemu chlopak daje ci takie drogie prezenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmuszasz go do tego?

      Usuń
    2. nie zwracaj uwagi na takie uszczypliwie komentarze ;) też mam chłopaka, i wiem że sprawia mu satysfakcję to, że mi coś kupi ;) a najwidoczniej takie pytania zadają samotne małolaty

      Usuń
    3. no oczywiscie :) raczej blacharstwo sie kłania

      Usuń
    4. blacharstwo ?;] jestem z Kuba od 3 lat daj sobie juz spokój zazdrośniku ;>

      Usuń
    5. a ile przez te 3 lata kupił ci prezentów? tak drogich ;)

      Usuń
    6. haha bo wczesniej ty mu wszystko stawialas

      Usuń
    7. pewnie stawialam mu dom,auto,telefon,kino,bary,cluby ;)

      wszystko ja oczywisice ;)

      Usuń
    8. Boże, widzisz i nie grzmisz... Ci za ludzie tu w ogóle komentują. Zazdrość im już bokami wychodzi. Jeżeli potraficie oceniać innych nie znając ich, to może napiszcie to z zalogowanego albo chociaż się podpiszcie, wtedy będziemy oceniać się wzajemnie, bo to co się tutaj dzieje, jest żałosne. Własnego życia nie macie, że tak bardzo interesujecie się jej życiem? Wiosna jest, ruszcie d**y z domu, bo jak na razie się poniżacie i pokazujecie brak inteligencji.

      Usuń
    9. dokładnie ;) nie maja swoje życia, zazdroszczą i wypisują głupoty ;)

      Usuń
    10. Najwidoczniej nic, nigdy nie dostały od drugiej połowy i to tak boli :D

      Usuń
  4. mogłabyś odp na pytania w komentarzach czy to dla ciebie za trudne?

    OdpowiedzUsuń
  5. skad masz na to wszystko pieniazki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostaje od rodziców i okładam a niektóre to prezenty od firm ;>

      Usuń
    2. niektore czy wszystkie?

      Usuń
  6. pewnie chłopak sobie kupił, a ty sobie przywłaszczyłas i już pokazujesz jako swoje ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś ma tak naryte, że nie do wiary. Czemu chłopak daje Ci takie drogie prezenty?, bo ją kocha a Ciebie napewno nikt ;D jakby była taka jak Ty to też by nie dostawała prezentów. A może podoba Ci się jej chłopak? Tak czy inaczej to musi być zazdrość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mylisz sie, po prostu kazda rzecz kupuje sobie sama, a nie pozwalam zeby inni byli moimi sponsorami taka mala roznica ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg pisze ze ciuchy kupuje sama,rodzice mi kupują albo dostaje od firm , z którymi wspołpracuje! ;) Kuba nie kupuje mi żadnych ciuchów wyluzuj anoniku ;)

      Usuń
  9. no właśnie. nie wiem czy wiesz ale to właśnie jest zazdrość. co Cię to? poprostu żal ściska Ci 4 litery i tyle. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra tablet, na pewno się przyda na jakieś wyjazdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. OGŁASZAM,ŻE SKOŃCZYŁ SIĘ DZIEŃ DOBROCI DLA .... ANONIMKOW I ŻADNYCH DURNYCH KOMENTARZY NIE AKCEPTUJE<3 ! MOŻECIE SOBIE MYŚLEĆ CO TYLKO CHCECIE JA I TAK MAM TO W ... ;):* CAŁUJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mieta i paski, ektra ! SANDALY Z CZAS NA BUTY SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne spodnie w paski! Widzę, że zakupy się udały i to spore :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha nie ma to jak ludzka zazdrość :D Pozdrawiam wszystkie niedopieszczone Dziewczyny :)
    Udanych wakacji nad Morzem kochana ;* :d

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się podoba ;) fajny tablet, ale ja jakoś sobie bym tego nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiscie te anonimki są smieszne;p ludzka zazdrość jest okropna:)
    tyle pięknych cudeniek;p oczywiście wszystkie rzeczy bym przygarnęła;p zastanawiam się cały czas nad tym motywem paskowym,nie wiem czy ulec tej modzie czy nie;p aaa moj dylemat;p hihi;p
    piekne buty:) bardzo podobają mi się te ćwiekowe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupilas te spodnie w paski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZC ? Ząbkowice ? ile dałaś , bo zamierzam sobie je kupić, a nie wiem gdzie mogę je dostać..

      Usuń
    2. tak ;) na rynku po 35 zl chyba xd

      Usuń
  18. Hej!
    Mam pytanie odnośnie sandałów. Myślę o kupnie tych bucików, ale mam dylemat zawsze przy butach z odkrytym palcem a tych nie mogę zmierzyć także nie mogę się zdecydować na kupno. Powiedz mi czy wystają w nich palce? Tzn czy palce idą do przodu i wystają poza bucik czy ta szparka na palce nie jest duża i palce ładnie wyglądają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak ;) po pierwsze musisz dokładnie patrzeć na długość wkładki jeśli ją dobrze dobierzesz tak ja ja to zrobiłam to buciki są idealne ;) palec nie idze do przodu są dopasowane i stabilne na nodze ;)

      Usuń
  19. Ja jak kupuje u nich w sklepie to zawsze biorę 39 czyli długość wkładki 25cm, to myślę, że do tych butów tak samo :) Chyba się skuszę skoro buty są ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie polecam jak najbardziej ;) nr jest zaniżona i musisz patrzeć na nr wkladki a nie nr obuwia tak na marginesie ;)

      Usuń
  20. Aha ok dziękuje za informacje :)
    Tak poza tym śliczne nowości wszyściutkie mi się podobają! Szczególnie ta pierwsza bluzeczka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy! Skradłabym Ci wszystkie :) Czekam na kolejne nowości <3 Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nowości :) najbardziej zazdroszczę samsung'a :D zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nádherný věci♥ Ta sukněě a riflová košile:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Esktra ciuchy,naprawde cudowne :) bardzo podoba mi sie twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna spódiczka i te sandały z Czasnabuty. Wysoki mają obcas?:D
    a komentarze są świetne uwielbiam hejterów - gimbusów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Tablet i buty (wszystkie:D) super!:) Pozazdrościć nowości i wczasów nad morzem :) ja właśnie sesje zaczynam :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko jest super *.* najbardziej mi się podoba miętowa bluzka i jeansowa koszula :) Legginsy są też spoko. Moja kumpel ma takie same.

    OdpowiedzUsuń

TOP