14 maja 2013

Miętowa sukienka i czarno-srebrne dodatki

Cześć kochani.Wczoraj pisałam na fanpage,że dodam post lecz stało się jak zawsze-brak czasu.Jednak dzisiaj wszystko nadrabiam i zabieram się do roboty.Tym razem chciałam Wam pokazać moją nową miętowa sukienkę od mosquito.Bardzo spodobał mi się krój tej sukienki oraz zipper na plecach.
Co o niej myślicie? Dodatki stanowią czarne lity,które są to moimi najwygodniejszyi buty na obcasie oraz czarna ramoneska ;) Od pewnego czasu bardzo często zastanawiam się na tatuażem oraz nową fryzurą dokładnie pasemkami ;) Pamiętacie o konkursie,w który do wygrania jest dowolny ciuch,zapraszam .
 sukienka-mosquito| ramoneska-sheinside| rajstopy-janina_skl| lity-schuzz| kolia-jubileno|
bransoletka-fhanet| zegarek-DW

38 komentarzy

  1. fajna sukieneczka:)
    ja osobiście założyłabym lżejsze buciki:) może baleriny:P

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nie podoba sie połączenia sukienki z rajstopami i butami,lżej i letniej było by lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lity zdecydowanie nie pasuja do tej cudnej, letniej sukieneczki... no i to zapiecie od stanika trocze psuje efekt, ale dodatki super dobrane i te kontrastujace pazorki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful dress<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie! Bardzo ładna sukienka :D. Świetny buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i paznokcie :D ach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka, świetne lita :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam odkryte plecy :)) bardzo dobrze Ci w tym kolorku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukieneczka, ale buty faktycznie troszkę przyciężkie. Na jesień myślę, że byłoby okej ;) / K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma piękny kolor i fason, ale buty moim zdaniem nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej sukieneczki zdecydowanie lżejsze buty powinny być : ) Jeszcze mnie drażni to zapięcie od stanika...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest prześliczna ....... cała stylizacja idealna...

    Rajstopy świetnie się tu wkomponowały <3 ŚLICZNIe..

    OBSERWUJĘ i jeśli chcesz to zaobserwuj też mój blog :) ale to nie obowiązek...

    Pozdrowienia i zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że stanik Ci wystaje :( a takto spoko sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty idealnie pasują do tej sukienki :)
    marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka mistrzostwo tylko znowu ten stanik - myślę, że cielisty stanik wyglądałby lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie, trochę romantyki trochę rocka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci w mięcie. Do tej sukienki wybrałabym inny krój biustonosza, aby z tyłu nie wystawał :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wygolądasz a sukienka jest przepiękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest śliczna ale totalnie nie pasują mi tu te rajstopy i buty, no i mogłaś ukryć ten czarny stanik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również mam tą sukienkę i jest moją ulubioną:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie xd

    Śliczna sukienka xd

    Obserwuję xd

    Pozdrowionka xd

    OdpowiedzUsuń
  23. wolę delikatniejsze wydania takich sukienek, bo litów nie lubię, ale jest okej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka <3
    Masz ochotę na wzajemne obserwowanie?Jesli tak to zaobserwój i napisz u mnie w komentarzu ,wtedy ja zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i idealnie podkreśla Twoją figure:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka :))) I ten długi zamek!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka :))) i ten długi zamek!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

TOP